Monday, December 12, 2011

Pilte-pilte-pilte

Siin on siis pildid nädalavahetusest. Kuna ma kõiki ei näita, siis ei hakka ma neid FOTKIsse panema- vaadake siit! Näete piisavalt. 


Jah, stiilipunktid piljardi mängimise eest- vähemalt võitsime!
 YFU lumes, otsige mind üles! 
 Jah, lumepall õhus on minu visatud. YFU Trøndelag
 Louisa, Anna, Nyncke ja mina. Mängisime lumes, nagu väiksed lapsed...

YFU kodulehe pilt kindlasti! Rune, mina, Anna ja Lukas!
 1-2-3 ja viimaks saime normaalse pildi koos. Anna, mina, Louisa ja Lukas.
 sakslased Eesti komme söömas (miisukomme ja lehmakomme) pärast kiitsid taevani
 Anna ja mina. Kuna pilt oli väga väga tume siis ma pidin ta heledamaks tegema, niiet nüüd on kvaliteet halb- mälestus on sama!
 Trondheim pimedas ja talvel. Seeon lihtsalt vapustavalt ilus linn.
 (Ülikool näeb õhtupimeduses välja kui Hogwarts!!!!)
 kas nad pole mitte armsad sakslased? Lukas ja Ben!
 Juuksed lumesõjast läbi vettinud, nagu kõik muugi!
 Vaid üks suur must pisar mööda põske alla veeremas.
 Lukas ja Ben stiili näitamas. Mõlemad kukkusid.
 mina ja Anna. Telefoniga tegin.
Ja lõpuks meie super YFU (alustan vasakult minu selja tagant): Louisa, Lukas, Anna, Rune, Ben ning nende süles Lisa. Paremalt seisavad: Kristin, Dagrun, Astrid, Nyncke ja Juan Diego. Jah, me oleme SUPERÄGEDAD!

Olge tublid, 

-kista.

2 comments:

Anonymous said...

kenad käpikud sul

Unknown said...

eesti vanaema tegi :) (põhimõtteliselt vanaema)