Monday, December 5, 2011

Ainult norra keeles

Hommikul ärkasin täitsa normaalsel ajal ja kooli jõudsin veelgi normaalsemal ajal. Esimene tund oli inglise keel, kus väga midagi eriti huvitavat ei juhtunud, peale selle, et Ingrid üle klassi karjus...
Miks? Sest ta unustas mulle küpsetatud küpsised jällegi koju. Niiet lubasin pärast kolmandat tundi tema juures käia ja need ära tuua.
Muidu tegelesime inglise keeles filmianalüüsiga, mis oli päris huvitav ja tore. Palju erinevaid ideid ja vaatenurki- me gusta.
Pärast seda tundi oli meil sotsioloogia, kus vaatasime ja rääkisime projektidest, mis me olime teinud (me tegime selle dokumentaali, remember?
Ja enne seda sain teada, et meil on täna koolivaba pärast kolmandat tundi, niiet ma olin väga õnnelik! Ja üllatasin kõiki oma klassis, et norra keeles midagi rääkisin (nimelt siis tänasest peale võin suhelda ja rääkida vaid norra keeles, mis on ausaltöeldes väga tore!!)
Pärast sotsioloogiat oli vaid norra keele tund jäänud, mis möödus kiirelt ja norra keeleselt. Lahendasin oma harjutusi oma tüüvihikust ja raamatust, ning olin niisama äge. Kõik oli super-duper!
Pärast norra keelt läksime Otheliega Ingridi juurde- mina nägin tema korterit ja sain oma küpsised ning istusime, jõime teed ja sõime küpsiseid ning vaatasime FRIENDS'i. Väga tore pärastlõuna.
Miks ma sinna läksin oli lihtne- kell oli 12 ja mu buss läks alles kell 2, niiet meil oli lihtsalt aega- liiga palju!
Mingiaeg läks Othelie ära ning ma vaatasin veel ühe osa FRIENDSi, enne kui ka ise ära läksin.
Tulin siis bussiga koju- mu vanim vend ja väike õde olid kodus. Rääkisin nendega kuni ema koju tuli ning ütles, et mulle on mingi pakk tulnud. Jooksin kohe bussile, et kesklinna minna ja postkontrist pakk kätte saada- Aitäh Maie, et sa mind sünnipäeval meeles pidasid ja mulle head šokolaadi saatsid. See oli tõeliselt armas!
Nüüd on mul veel rohkem šokolaadi- kuidagi liiga palju. Eriti kui arvestada seda, et mu ema-isa pakk on ka veel kuskil seiklemas.

Siis sõime õhtust ning pärast seda rääkisin Skypes ja facebookis inimestega. Sain teada, et ma ei ole just kõige targem inimene maamunal (ei hakka detailidesse laskuma).

Aga nüüd olen siin, hakkan norra keelt lugema veelgi ning siis Potterit ning siis lähen magama- varakult. Homme on see terve päeva töö norra keeles, mida ma küll ei pea tegema, aga selle asemel pean istuma ja norra keelt õppima, niiet tuleb tore, ma eeldan.
Olge tublid,

-kista.

No comments: