Tuesday, December 27, 2011

Teine jõulupäev

oli esmaspäev. Hommikul magasin kaua- keegi mind äratada ei tahtnudki. Öösel samas väga magada ei saanud, sest see torm möllas ja puumajas elades kostub väga hästi läbi, niiiet ma ärkasin pea iga tunni aja tagant ja sis oli jälle probleeme magama tagasi vajumisega. Nii juhtuski, et terve esmaspäeva olin ma pigem väga väsinud..
Igatahes kogu selles suures väsimuses unustasin hommikust süüa. Midagi väga tarka ka teha ei olnud, niiet ma istusin, lugesin ja vaatasin telekat. Avastasin, et "Pride and Prejudice" film tuli, niiet sättisin end all toas seda vaatama. Jõin teed ja vaatasin. Ma arvan, et see oli esmaspäeval. Mul on suht kõik jõuludega seoses sassi läinud siin, ootan niii väga juba, et Helena kolmapäeval siia tuleks. See on super!
Mingiaeg alustasin oma pildi joonistamist, mis nüüdseks on vist valmis. Või nii valmis kui ta praeguseks on. Jõudsin veits ummikusse.
Igatahes pärast seda lõpuks sättisin end valmis ja läksime isaga vanaema juurde. Emma ja ema olid juba seal- nad läksid veidi varem.
Seal sõime õhtust. Siis tuligi mul meelde, et ma ei olegi terve päev midagi söönud, vaid teed joonud. Istusime seal paar tunnikest- jõimekohvi, sõime lefse't ning kooki ja rääkisime niisama juttu. Väga tore oli.
Siis sai kell pool seitse ja ma tulin koju.
Miks?
Sest Grinch algas telekast kell seitse a enne seda oli mul veel paar asja vaja valmis panna.
Niisiis istusin ja vaatasin Grinchi, pärast seda vaatasin Karate Kid'i, seda uut.. seda.. kung fu kid'i pigem. Aga see oli tore film. Ma vistkäisin seda kinos ka vaatamas eelmisel aastal? Või millal iganes ta ka välja ei tulnud.
Ja siis nägin veel Üksinda Kodus 2'te ka! Alates sellest kohast, kus naljakaks läks, ehk kui Marv ja Harry öösel poodi röövima hakkasid. Lihtsalt super film!
Ja siis tuli väga jõulune tunne,
Üksinda kodus,
ahhh..
Magama läksin /jäin jälle hilja, sest ikka veeel oli torm väljas ja see on lihtsalt nii kohutav. Siiski, kuna mu väsinmus oli nii suur, jäin päris kiirelt magama ja magasin kohe kaua. KAUA KAUA!
Olge tublid,

-kista.

No comments: