Saturday, December 3, 2011

Sünnipäev

Ma ei suuda uskuda, et veedan oma 17. sünnipäeva Norras. NORRAS! Selle mõtte pärast ei suudnud ma ka hommikul magada, sest ma olin nii äreval. Ärkasin, ja ma olin Norras!
See viimane aasta on olnud üks kõige pöörasemaid. Eelolev aasta tõotab praegu tulla veelgi pöörasem!
Aga,
16. aastaselt allkirjastasin ma oma YFU lepingu.
16. aastaselt kohtusin niii paljude uute inimestega!
16. aastaselt jätsin nii paljude sõpradega hüvasti!
16. aastaselt sai minust vahetusõpilane.

Ma ei suuda kirjeldada seda, kui õnnelik ma praegu olen siin, Norras! See kõik on super!
Ärkasin täna hommikul ja mul oli kaks sõnumit- gratulere med dagen. Ilmselgelt ootasid kaks mu sõbrannat, et saaksid mulle esimesena õnne soovida!
Täna on laupäev ja ma ärkasin kell pool üheksa, varem pole seda juhtunud!
Mu ema ja väike õde laulsid mulle sünnipäevalaulu!

Kuna mul on täna õhtul sünnipäevapidu, siis oma peost kirjutan homme.
Mul on üldse täna liiga tegus päev- ma pean küpsetama ja veel linnas käima, et viimaseid asju osta! Ning... siis lähen Black Partyle!

Kui ma kaks aastat tagasi unistasin, et ehk saan oma sünnipäeva kunagi ka vahetusaastal pidada ei olnud ma päris kindel, et see kunagi siiski teoks saab. Aga siin ma olen. Vaatan aknast lumiseid "künkatippe", näen meie oma fjordi ja taevas pole mitte ühtegi pilve.
Ma olen vahetusaasta, Norras.

Aitäh teile kõigile, kes te mind siia aitasite.

-kista.


No comments: