Saturday, December 31, 2011

20112011

Minu viimane postitus veel sel aastal, ning ausaltöeldes ei ole mul väga aimu, mida ma kirjutama peaksin.
Ma olen kohutavalt õnnelik, et saan olla siin, kus praegu olen. Ma olen Norras. Mu unistused on täitunud, ma suutsin täita oma eelmise uusaastalubaduse ja siin ma olen. Istun oma voodil ja mõtlen, et see aasta on olnud ebareaalne.
Ma alustasin Tartus. Olin seal, tundus, et olin kõikjal.
Olen sel aastal teinud nii palju olen jõudnud nii palju. Ma olen enda üle nii uhke, et ma olen seda kõike suutnud. Kindlasti on olnud kordi, kui olen mõelnud, et kas see kõik on ikka hea? Aga lõppkokkuvõttes olen jõudnud otsaga Norra, võtan aasta 2012 siin vastu ning maailmas ei ole hetkel midagi muud, mida tahaksin soovida.
Loodan, et teie unistused täituvad samamoodi kui minu omad.
Olge tublid,
nautige neid viimaseid tunde aastast 2011.
Tuletan veel meelde, et teile tuleb aasta 2012 tund aega varem kohale kui mulle siin Norras. Saan aastat tunnikese kauem nautida. Super.

Kõige ilusamat vana aasta lõppu ning tegusat uut aastat.

Kõik on võimalik.
Nagu W. Disney kunagi ütles:
"All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them."

Kohtumiseni uuel aastal

Alati teie,

-kista.

No comments: