Thursday, December 8, 2011

Eelviimane koolipäev sel nädalal

Mulle on alati neljapäevad meeldinud- nad on lühikesed, vabu tunde on kuhjaga ja ained on ka... talutavad.
Hommikul magasin peaaegu sisse, sest uni oli parem kui külm tuba. Õues oli paar miinuskraadi, niiet lumi krudises jala all ja nii tore oli kõndida.
Külmusin bussijaamas peaaegu surnuks, sest nii külm oli. Siinne -3°C on Eestis võrreldav -15°C, masendav. Aga kuidagi ma siiski jäin ellu, sain bussile (teist bussi oodates oleks külmunud, mite esimest) ja jõudsin kooli.
Esimeseks tunniks oli ühiskonnageograafia, kus rääkisime ikka ja jälle saamidest ja nende kultuurist ning ei teinud muud tarka midagi, vist. Vähemalt ma ei mäleta, et me midagi eriti suurepärast teinud oleksime.
Teine tund oli vaba, mile ajal mina lugesin Potterit, Ingrid "võttis Ingridit"- meie väljend selle kohta, kui keegi laua peal magab- ning Vera vaatas mingit seriaali. Mul ei ole ausaltöeldes õrna aimugi, kuhu Bodil ja Othelie eksinud olid.
Siis oli meil prantsuse keel, kus saime oma poolepäevatööd tagasi (mina selle eest hinnet ei saanud ja eks nii olegi parem, sest ta oli vist ikka päris kohutav, aga nagu õpetaja ise ütles, vähemalt sain ma aru, mis toimus) ning siis istusime ja avastasime prantsuse keele suurepärast maailma. Eksole ju tore.
Kolmas tund oli jällegi vaba. Kuulasime muusikat, seekord magas Vera laua peal (mina ka juba lõpuks, sest ma olin lihtsalt nii surm/rampväsinud). Mingiaeg otsustasime Ingridiga 15 minutit enne tunni lõppu alla keldrisse minna, kus inglise keele klass oli.
Seal avastasime paar lauda ja otsustasime, et viskame magama- nii siis juhtuski. Panime aga läpakast jõulumuusikat ning magasime. Ma peaaegu isegi reaalselt jäin magama, kuni äkki muusika muutus ja LOTRi taustamuusika hakkas käima. Vaatasin kohe ringi et WTF kes see teadis, et mulle LOTR meeldib? Aga siis otsustasin magama tagasi jääda.
Ma reaalselt ei kuulnud, kui õpetaja tuli ega midagi, niiet üks mu klassivend äratas mu üles- nii armas.
Terve inglise keele tunni tegime Ingridiga idiootseid nalju, millest mitte keegi peale meie aru ei saanud.
näiteks:
If Cubans live in Florida, then they should actually be called Florists, not Cubans.

hah..ha.. see oli ränk naljakas sel hetkel.

Siis jalutasin kesklinna ning otsustasin bussile minna kaubamaja juurest, sest keegi mainis, et seal ees on Coca-Cola Jõuluauto! OLIGI! Suur COCA-COLA VEOAUTO! Seal sai päris Coca-Cola jõuluvanaga pilte ka teha, aga kuna ma üksi olin siis ma ei hakanud minema. Peale selle oli seal nii pikk järekord väikseid lapsi, et ma oleks nad eemale hirmutanud.
Ja mul ei olnud fotokat ka. Oleks ma vaid enne teadnud, et see auto täna Steinkjeris on, oleks ma läinud ja pilti teinud!
Niipalju siis sellest.

Kui koju tulin käisin korraks õues pildistamas, siis sõime õhtust ning pärast seda käisin koeraga jalutamas. wippee..
Homme lähen Trondheimi.
Millegipärast sain sellelt YFU vabatahtlikult, kes seda nädalavahetust korraldab, kirja, et "kuna ütlesid mulle alles eile, et tuled reedel siis on mul sulle ööbimiskoha leidmisega raskusi" ma mingi "da hell? ma ütlesin sulle 17. november, et ma tulen reedel!"
issand jumal,
aga kõik on korras! Ei, mind ei jäeta tänavale ega midagi! Ärge muretsege!
Olge tublid,

-kista.

No comments: