Thursday, December 29, 2011

Helena Akkel on siin

ta on siin, ta on minu juures ja ta on päris!
Ehk hommikul ärkasin vara ja panin end valmis rongile minekuks.
Rongis oli mul aega tervelt poolteist tundi. Selle aja jooksul sain ruubikukuubikut lahendada, Tõmmu kommi süüa (aitäh Laugren, Riine, Andra & Maarja) ning lugeda. Lõpuks tuli siis Vaernes'i peatus ning ma läksin maha. Issand see ümbrus seal oli nii veider, sest mingi ehitus käis ja kuskilt teiselt poolt pidi minema ja no ma ei tea. Lõpuks sain siis terminali sisse ja vaatasin, et Helena lennuk oli täpselt õigel ajal maandunud ja ta oligi kohal! Ootasin siis paar minutit kui inimesed väravatest välja hakkasid tulema ja seal ta oli- minu päris oma Helena! SUPER!
Saime tema kohvri siis kätte ning otsustasime käia vetsus ja siis midagi süüa- wienerpölse. (ma ei viitsi norra klaviatuuriks muuta, andke andeks). Siis läksime jälle rongijaama tagasi ning rongile.
Sõitsime Steinkjerisse poolteist tundi. Vahepeal, enne kui siia jõudsime siis jäi rong millegipärast kuskile seisma. mingi teema oli. Aga siis hakkasime jälle liikuma ning jõudsime Steinkjerisse. SIIA. minu juurde.
Läksime siis koju, sõime paar võisaia. Ehk pruuni saia moosiga jne. Kõik oli super!
Siis läksime õue, mina, Helena ja Emma. Lasime liugu, mängisime lumesõda ja ehitasime lumememme. Lihtsalt niii naljakas oli!
Siis tulime tuppa, vahetasime riided ning läksime vanaema juurde õhtust sööma. Õhtusöögiks oli valge kala, mulle pitsa.
Helena polnud kunagi enne valget kala söönud, aga talle ilmselgelt meeldis. Hehe.. ütles, et see oli niii hea! Ma siis proovisin ka, eks mu pere ka ikka loodab, et ma hakkan kala sööma. Ei, polnud minu jaoks. Ei maitsenud.
Aga pärase veel istusime, jõime kohvi, sõime küpsiseid ja rääkisime. Super õhtu.
Siis tulime koju, vaatasin Helenaga FRIENDSi ning lihtsalt rääkisime, ja naersime.
Lõpuks olime Jüriga Skypes, ning see oli lihtsalt nii naljakas. Täiesti haige mis juttu me ajasime. Lõpuks läksime ära, oli aeg magama minna. Kell tundus nagu kuidagi vähe- pool kaksteist! Niisiis me veel rääkisime ja rääkisime ja lugesime ja lõpuks oli kell üks, kui magama jäime.

Tänaseks oli veidi rohkem plaane, mis kõik ka teoks on saanud siiamaani. Tulen õhtul ja kirjutan tänasest.

Ja te lihtsalt ei kujuta ette, kui hea on nüüd keset vahetusaastat lihtsalt eesti keeles rääkida. Lihtsalt rääkida nii, et sa räägid silmast-silma ja teine saab aru. See on lihtsalt super! Ma olen seda nii igatsenud!
Ja samas läheb mu norra keel ka iga päevaga aina paremaks, mille üle mul on lihtsalt niiiivõrd hea meel.

Kõik on super!

Ilusat uut aastat,

-kista.

No comments: