Thursday, December 1, 2011

Esimene DETSEMBER!


Hommikul ärkasin ja käisin koeraga jalutamas. Päris tore oli, sest ärkasin kohe üles. Ei tundnud üldse väsinuna end enam!
Kooli läksin bussiga ning täna jõudsin ka teisele bussile, ehk ei pidanud kooli jalutama ja sain rahulikult bussis istuda.
Esimene tund oli ühiskonnageograafia, kus rääkisime eelmisest tööst, mida ma ei teinud. Arutasime küsimused üle, ning tegime mingit uut ülesannet ka, mis oli... igav.
Ja edasi läks päev põnevamaks...
Kuna meil ei olnud ikka veel pr, keele õpetajat, siis prantsuse keelt meil ei olnud. Enne seda oli aga vaba tund, mille ajal tegime pilte, jõime glögi ning sodisime tahvlit.
Kui prantsuse keel ära jäi, istusime söögisaali ning jõime veel glögi ja sõime piparkooke. Kõik 3da klassi õpilased olid täna päkapikumütsidega, jas ee oli nii äge lihtsalt! Peale selle oli glögi ja piparkoogid tasuta. Ja muidugi jalutasid kõik ringi ja jõid julebrusi (mis maitseb nagu limpa limps). Mingiaeg läks Bodil koju ning mina ja Jessica otsustasime Bunnpris'i minna, et julebrusi ja piparkooke osta (mina julebrusi ja Jessica piparkooke). Lõpuk solime seal poes nii kaua, et söögivahetund oli läbi, kui me lõpuks tagsi jõudsime. Või peaaegu läbi- Russid korraldasid veel midagi. Ehk siis nad korraldasid.. hehe.. nalja.
Tüdrukud pidid koorima apelsini, 1 koorega vms. Võitja sai tasuta kinopileti. (Russid ise valivad, kes võistlevad) ning kutid (Luca- Argentiina võp. valiti ka!!) pidid riisiputru ajapeale sööma. Veits ei olnud naljakas! Lucale see ilmselgelt ei meeldinud ja ta nägu oli lihtsalt priceless!!!!! Ma tegin pilte ja ise naersin samal ajal.
Siis oli meil jälle üks vaba tund, mille ajal istusie Ingridiga raamatukogus, sõime ning rääkisime. Midagi väga tarka ei teinud.
Viimane tund oli inglise keel, kus vaatasime eile alustatud filmi lõpuni ning siis arutasime seda gruppides.
Läksin jala kesklinna koos oma klassivennaga inglise keelest, rääkisime South Parkist. naljakas oli!
Koju jõudes läksin suht kohe koeraga välja- pime oli ikka. Nii veider on metsas pimedas jalutada, ma kogu aeg kardan, et mingi põder jookseb mu pikali või midagi. Väga jube on! Niiet ma väga metsas ei tallanud ning hoidsin rohkem... eemale sellest.

Siis tulin koju, vaatasin ühe osa South Parki (lubasin viimase osa ära vaadata) ning siis sõime õhtust. Vanaema oli ka siin.
Siis rääkisin Lauraga Skypes ja tegime suveks/järgmiseks aastaks plaane. Kõik oli väga tore!!!!
Nüüd olen siin, kohe lõpetan, loen raamatut ning lähen magama. Homme tuleb masendavalt pikk päev, mis algab kahe tunni kehalisega!
Olge tublid,

-kista.

No comments: