Friday, December 16, 2011

Viimane reede enne jõuluvaheaega

Hommikul oli nii tore ärgata. Kõigepealt avastasin, et on reede ja siis avastasin, et vaid kolm koolipäeva on vaja koolis käia (sest kolmapäeval meil põhimõtteliselt kooli pole) mis oli lihtsalt super! Siis aga sain aru, et reedel ei ole mitte ühtegi normaalset tundi (kaks kehalist, matemaatika, norra keel, ühiskonnageograafia ja sotsioloogia) nii et reaalselt ei olnud midagi väga oodata.
 Kehalises üritas õpetaja meid ära tappa- nali! Tegelikult kuidas mina, Bodil, Alex ja Fredrik üldse kehalisse jõudsime oli päris naljakas, nägime üksteist suures saalis ja käisime kõik kohad seal läbi- meie omasid ei olnud kuskil. Reaalselt, mitte kuskil! Nägime kaheksandikke korvpalli mängimas, meie paralleelikaid sulgpalli mängimas, russe, kes tegid midagi veidrat ja veel mingit klassi, kes võrkpalli mängisid. Meie klass? Mitte kuskil! Siis aga keegi mainis, et meie klass läks uude spordihoonesse (nimelt meil siin vanale saalile (mis ei ole tegelikult vana väga) tehti juurdeehitus- kergejõustikuhall.) me siis läksime sinna, aga seal neid siiski polnud, kuni kuulsime muusikat kergejõustikuhalli aeroobikasaalist- ja seal meie klass oligi! Jäime hiljaks kümme minutit. Teised olid selle ajaga juba suutnud mingeid veidraid tantse hakata õppima. nii me siis ka liitusime nendega ja tantsisime. See oli pool esimesest tunnist. Teise poole esimesest tunnist sõitsime ratastega. Teate küll need... rattad noh. Sõitsime ja sõitsime. Issand see oli nii väsitav, ausalt! Väga hull treening! Aga muusika oli hea. Eriti naljakas oli see, et kõik laulsid kaasa kogu aeg, mis siis, et nii väsinud olime. Ja teise tunni mängisime sulgpalli.
Siis oli meil matemaatika, kus ei juhtunud mitte midagi tarka, sest õpetaja tahtis kõigiga eraldi rääkida ja klassis olijad ei pidanud midagi tegema. Kas pole mitte tore.
Lõunasöögil rääkisime ja arutasime maailmaasju ning naersime Norra võikriisi üle. Norra keeles laulsime ja siis tuli äkki ühel mu klassivennal meelde, et kuna Norras on võikriis siis me ei saa piparkooke teha ja kooke küpsetada. Tüdrukud üritasid talle selgeks teha, et on olemas kaks asja- või ja margariin. Mu klassivend ütles "pff, same shit" ja terve klass naeris. Miks? Sest ta ütles seda täpselt ameerika inglise keeles, kuna ta oli ju selle aasta alguses vahetusõpilane ameerikas. Nii et see oli lihtsalt nii naljakas! Teda on nii naljakas kuulata, kui ta inglise keeles räägib, täpselt selline tunne, nagu kuskilt hollywoodi filmist oleks mingi kutt norra kooli sisse lennanud.
Viimased kaks tundi möödusid isegi päris kiirest. Ühiskonnageograafias jäin magama, kogemata. Aga ma olin lihtsalt nii surmväsinud, et ma ei suudnud üleval püsida. See oli lihtsalt kohutav! Ma lugesin raamatut ja oma arust lugesin aga äkki avasin silmad ja avastasin, et minu viimasest kella vaatamisest oli möödas 5 minutit ja terve selle aja olin ma lihtsalt maganud. Õpetaja ei pannud tähele, niiet kõik on konrtolliall.
Sotsioloogias lugesime ja highlightisime teksti, mis osutus kohe väga naljakaks. Lõpuks istusime arvutites ja naersime Interneti-nalju.
Siis tulin bussiga koju, mis oli täna kohutav piin, kuna bussis oli pime ja ma ei näinud lugeda (õues oli ka kenasti kottpime, kell oli vaevalt 4) ja kena liiklusummik oli silla all, niiet me seisie seal viis minutit mis ei olnud just kõige parem. Lõpuks siiski jõudsin koju.
Enne õhtusööki jõudsin lugeda HPd ning siis sõime pitsat. Homemade pitsa- parim pitsa!
Pärast õhtusööki mängisime emaga Backgammon'i, mille ma ilmselgelt kaotasin. Millal ma ikka seda enne võitnud olen?
Siis koristasin oma tuba. Ma olen nii harjunud nüüd seda juba koristama, et see on veider. Eestis ei suutnud mu toas liikutagi, sest see oli nii.. sassis. Isegi ust ei saanud korralikult lahti, rääkimatta sisse pääsemisest. Siin on kõik teisit.

Praegu mul rohkem midagi öelda ei ole. Vaatan Big Bang Theory't nüüd ning siis loen Potterit ja lähen vara magama, et kena pika une saaks- mul on seda väga vaja, sest ma olen nii väsinud lihtsalt!
Homme mul erilisi plaane ei ole, võibolla linna käima, aga selles ei ole ma väga kindel.
Pühapäeval läheme aga Vera juurde piparkooke küpsetama, mis tõotab tulla lihtsalt epic!!
Olge tublid,

-kista.





No comments: