Wednesday, December 14, 2011

Vägagi rahulik kolmapäev,

Hommikul magasin kaks minutit kauem, kui oli plaanis, niiet meiki pidin peale panema kiirelt, aga täna läks ta isegi väga täppi. Ise olin ka üllatunud.
Muidugi oli kerge šokk siis, kui m ahommikul peeglisse vaatasin, sest ma käisin õhtul pesemas ja läksin märgade juustega magama. Mu juuksed olid reaalselt kõikjal! Issand neid on nii palju, kui nad niii lokkis ja sassis on! Samas olen ma väga rahul,
Läksin bussiga kooli. Terve linn oli üks suur liuväli, sest õhtul oli olnud paar plusskraadi ja öösel tõmbas miinusesse, niiet kõik oli täiesti jää! See oli kergelt kohutav! Ma ei julgenud oma jalgu tõsta,niiet peaaegu uisutasin koolimaja uksest sisse, sest ma pidin allamäge minema ja sinna polnud keegi veel liiva/kive peale visanud,niiet ma lihtsalt.. liuglesin. Mul vähemalt vedas niipalju, et ma ei kukkunud. Paari inimest nägin külili käimas küll!
Esimene tund oli norra keel, kus ma inimestele eesti komme ja šokolaadi ja küpsiseid jagasin (mul on neid endal nii palju, et mul on kohe hea meel näha, et teised neid söövad mitte mina). Ja kõik olid nii õnnelikud. Lehmakommid ja pilvekesed maitsevad neile kohe väga! Ja siis kohe valge šokolaad- ehk kõige magusamad asjad!
Pärast norra keelt oli kaks inglise keele tundi, kus valmistusime homseks 5h inglise keele tööks, mis tõotab tulla päris.... tavaline. Ma ei põe üldse.
Jagasin seal ka veel küpsiseid ja komme ja šokolaadi- kõigile meeldis. Eriti naljakas oli see, et Sondre arvas, et ma poen õpetajale, et homme tööst kindlalt läbi saaks. Naljakad teemad kaasnesid sellega.
Esimeses tunnis rääkisime ja kordasime ning teises tunnis pidime kiire presentatsiooni tegema. Ma reaalselt naersin end peaagu lauaalla, kui viimane grupp oma presentatsiooni esitas, sest nad tegid PowerPointi. Üks sõna ilmus tahvlile umbes 5 minutit ja tiirles ümber iseenda mingi nelikümmend korda. See oli lihtsalt liiga naljakas, eriti seepärast, et meil ei olnud eriti aega ja pidime kiirelt tegema. Super!
Meie ei jõudnud oma esitust teha, niiet teeme seda esmaspäeval.
Siis läksin sööma ja olin kkindel, et mul on veel kaks matemaatikat jäänud enne, kui kool läbi saab. Aga mis siis juhtus? Bodil ütles mulle, et matemaatikaid ei ole. Ei usu, et ma kohe väga õnnelik olin eksole, ma olin niii õnnelik! Päev läks kohe palju ilusamaks!
Istusime Bodiliga kuni kella üheni, siis otsustas tema koju minna ja mina raamatukogust eelviimase HP raamatu laenutada. Siis nägin Jessicat (võp Saksamaalt), kes pr. keele kodudööd tegi (pidime salvestama teksti, mida loeme ja selle õpetajale saatma) ning ma liitusin temaga, et laua peal magada, kuni mul oli ikka veel bussini nii kaua aega. Kahjuks magasin laual liiga kaua, niiet kella kahesest bussist jäin maha, aga poolekolmesele jõudsin ilusti.
Vahepeal tulid Marius (Jessica klassivend) ja Luca (võp Argentiinast) ja ütlesid meile, et esmaspäeval on "pudrupäev", kus me terve päeva vaid riisiputru sööme. Ma ei saanud üldse aru, et miks, aga no maitea, nad tahavad ägedad olla ilmselgelt. Puder ja päkapikumütsid ja kõik-kõik-kõik. Ilmselgelt tuleb najakas päev.
Me ise lähme oma klassiga kolmapäeval kelgutama (viimane koolipäev) ja enne seda vaatame mingit Disney jõulufilmi. Väga naljakas oli see, kui Karin (mu õpetaja) selle tahvlile kirjutas. See nägi välja täpselt nii:
"Julefilm: Disney <3"
Mul on lihtsalt supertore õpetaja!
IGatahes siis tulin bussiga koju ning käisin koeraga jalutamas. Sõime õhtust (mina, ema, Emma ja vanaema, sest isa oli kuskil ära täna) milleks oli lasanje ning siis hakkasin oma jõulukaarte tegema ning homseks tööks valmistuma. Tegin oma prantsuse keele ka ära, mis oli päris naljakas. Kõigepealt sellepärast, et enda häält on ikka veider kuulata ja peale selle seepärast, et sa räägid mingit täiesti ajuvaba keelt, milleks on prantsuse keel ja pooltest sõnadest mis loed aru ei saa. Veider.
Sain ka paar jõulukaarti valmis, mis tulevad lihtsalt megalahedad. Kui ma enda sõber oleks siis ma ootaks küll, et ma jõulukaardi endalt saaksin.
Igatahes,
otsisin homseks inglise keele tööks nii palju omadussõnu kui leidsin, sest ma pean mingi kena pika essee kirjutama, ja omadussõnadest ei tule kunagi puudu eksole.
Siis olin valmis koori minema- vanaema sõidutas. Aga siis äkki vaatan- tuled ei põle ja kedagi pole. Ilmselgelt unustas mu dirigent mulle mainida, et enne uut aastat meil enam proove pole. Noh jah.. tulin tagasi koju, mängisin Emma ja tema pliiatsitega (need nagu UV pliiatsid vms. Kirjutad jamidagi pole ja kui valgust peale näitad, siis ilmub tekst. Spikripliiatsid ilmselgelt) ja siis tulin internetti tšillima
Rääkisin inimestega.. ja nüüd lähen magama.
Enne loen veel Potterit,

Pean pärast jõule YFU kirja posti panema, et nad mind ikka Pariisi lubada saaksid. hhe..
Helena tuleb kahe nädala pärast. Helena tuleb kahe nädala pärast. Helena tuleb. Helena tuleb siia, minu juurde, minu tuppa. Kohe päriselt tuleb, ma ei suuda ära ootada, et teda oma sõpradele tutvustada, sest mul on maailma parimad sõbrad!
Olge tublid,

-kista.




No comments: