Sunday, December 4, 2011

2. advent

Ma ei ole täna mitte midagi üllatavat teinud. Hommikul magasin nii kaua kui sain, ehk ärkasin kell 11 umbes. Käisin kohe Birkiga jalutamas ka! Ning siis sõin hommikust.
Pärast hommikusööki lugesin Potterit ning pärast seda tsillisin interneti avarustes. Mu ema, väike õde a vanaema läksid kinno, ma ei hakanud kaasa minema, sest see film oli norra keeles ja see oleks suht mõttetu raha raiskamine olnud. Selle asemel jäin kodus magama.
Kui nad tagasi tulid tulid täpselt isa ja mu vanim vend, Kristoffer ka! Niiet siis rääkisime nendega juttu ja tsillisime niisama. (Mu isa oli nimelt Rootsis kolmapäevast alates)
Siis sõime õhtust ning pärast seda vaatasime "Jõule Sinimäel" HAHA.. see on nii tropp eesti keeles.
Aga pärast seda vaatasin paar episoodi oma lemmiksarju, rääkisin paari inimesega juttu läbi avara internetzi ning nüüd ma siin olen, hakkan magama minema.
Kuna ma eilsest olen ikka veel nii väsinud, siis tahan lihtsalt magada täna öösel. Peale selle ootan ma homset, sest see tähendab, et uus nädal algab ja järgmise nädala reedel lähen ma ju Trondheimi ja saan kõigi vahetusõpilastega meie regioonist jälle kokku! Küpsetame piparkooke ja teeme niisama nalja! Loodan, et selleks ajaks on meil lõpuks lund ka! (veits kahtlen, aga loodan siiski)
Täna juba sadas vahepeal lund ja ma juba lootsin, et see jääb maha ka aga siis tuli mu semu ja ütles et "ah, ta sulab kohe ära". Kahjuks oli tal õigus- nüüd möllab õues juba jälle mingi torm. Väga hull tugev tuul on!
Olge tublid,

-kista.

No comments: