Thursday, December 22, 2011

terve maja koristamise päev

ehk superväsitav neljapäev, kui te soovite muude sõnadega!
Hommikul äratas mind ema kell 10, et ma Emmaga kodus oleksin, sest nad läksid isaga veel viimasi jõulusisseoste tegema. Ma siis vedasin end voodist välja, sõin ning aitasin Emmal mingit arvutimängu mängida. Siis lugesin Potterit (viimane raamat, juba. Nii kahju!!) ning pärast seda tulid ema ja isa juba tagasi. Ja siis see koristamine algas...
Mul ei ole teile kogu sellest koristamisest väga midagi rääkida. Koristasin ja koristasin. Võtsin tolmu, tegin oma kapi korda... viisin mustad asjad pessu. Mis seal ikka. Igatahes ära koristasin oma toa, oma vannitoa ja vetsu! Niiet kui ma kaks tundi olin seda rasket tööd teinud oli järele jäänud veel vaid tolmuimejaga üle käimine!
Ma suutsin ära pesta oma toa hiiglasliku peegli + peeglid vetsus ja vannitoas, vanni, ning kõigi ruumide põrandad! Ise ka usute, kui uhke ma pärast enda üle olin?
Minu tuba näeb küll väga hea välja. Diivani peal ei ole mitte ühtegi üleliigset asja, mu raamaturiiul on korras ning mitte kuskil ei ole tolmu! (vähemalt mitte suures koguses, eksole). Ja see on nii tore!
Siis sõime õhtust- pitsat! Jälle.. issand ma ei suutnud seda üldse süüa, sest mul oli eilsest pitsast ikka kõht täis veel vist! Ning siis tegime järgmiseks kolmapäevaks plaane.
Nimelt järgmisel kolmapäeval tuleb siis Helena siia ja see on lithsalt super! Alla nädala aja on jäänud ja ma lihtsalt ei jõua ära oodata enam! See on niiiii tore!
Aga plaan on siis selline, et ma võtan hommikul rongi, millega sõidan poolteist tundi ja siis lähen talle lennukivastu! Ning siis tuleme rongiga tagasi, mis tuleb umbes 45 minutit pärast seda, kui ta lennuk on maandunud, niiet aega on. Super plaan!
Siis tuleme koju, ma teen talle tuuri, siis sööme õhtust ja siis istume ja räägime.
EESTI KEELES!! HAHAHAHAHAHAAHAAHHAHA
ma ausalt ei jõua ära oodata, et kellegagi silmast-silma eesti keelt rääkida saaksin. Nii äge! Skaip ei ole ikka päris see.. ja no mis see kirjutamine siin ikka siis ära ei ole.

Ausaltöeldes mul teile rohkemat midagi öelda ei olegi.
Olge tublid,
ülehomme ongi päris jõululaupäev käes. Imelik.

-kista.

No comments: