Friday, December 30, 2011

2011 aasta viimane neljapäev

Hommikul magasime Helenaga kaua. Kohe väga kaua. Nii kaua kui suutsime ja kui võimalik oli. Lõpuks oli kell pool üksteist ja me siis ka otsustasime ikkagi ärgata ja tegutsema hakata.
Sättisime end valmis, Helena käis pesemas ja elu oli ilus. Sõime hommikust (pruuni juustu ja moosi saia ilmselgelt) ning noh.. lihtsalt panime end valmis linna minekuks.
Kell oli enam-vähem üks, kui me siis suurde kaubanduskeskusesse jõudsime ja šoppama hakkasime. Lõppkokkuvõttes ei ostnud küll väga midagi erilist, aga allahindlused olid lihtsalt väga haiged!! Ma siiski ostsin omale ühe kleidi, sest see oli lihtsalt nii odav. Ka sain uued sukapüksid mida mul väga vaja oli. Ja kui nad tavaliselt maksavad nii 75NOK siis eile olid nad vaid .... *trummipõrin*... 35NOK!! Parim.ost.ever.
Siis šoppasime ning mingiaeg läksime mäkki. Helena ostsis mingit sööki ma jäin siis vaid McFlurry juurde. Istusime ja rääkisime ja rääkisime ja äkki oli juba piisavalt pimedaks läinud.
Otsustasin siis Helenale linna näidata. Käisime siis ringi- kirik oli kahjuks kinni, muidu oleks sinna sisse ka tahtnud ära eksida. Ma ei olegi seal veel käinud.
Too kirik näeb väljast väga mingi euro vms välja ja seest on selline veidi vanaegsem- ikkagi euro vms. Aga küljepealt on päris kole ausaltöeldes.
Eksisime veel mõnda poodi, et lihtsalt ringi vaadata. Niisiis käisime mööda kesklinna ja tsillisime, rääkisime, naersime.
Lõpuks oli kell kümme minutit enne poolt nelja ning võtsime bussi koju. Helena arvas, et bussipilet maksab umbes 100NOK (tegelikult on 14) ning et me sõidame mingi pool tundi või isegi tund (tegelikut umbes 15min). Naljakas. Helena on üldse naljakas
Siis tulime koju. Mulle oli kaks üllatust.
Kõigepealt oli Laugren mulle jõulukaardi saatnud, mis oli lihtsalt superarmas. Suur aitäh!
Ja teiseks küsis mu isa siis, et kas ma tean Dianat. Ma tegin suured silmad ja küsisin "Keda? Dianat? Ei" tuli välja, et mulle siin päris lähedal elab keegi Diana, kes on pärit Avinurmest ja on minu päris isaga kunagi koos töötanud ning loeb mu blogi. Kas pole mitte super?
Niisiis Kallis Diana, mul on väga hea meel, et sa tegid mulle üllatuse ja kinkisid selle superlaheda norra keele sõnastiku, mis on väga äge! Kahjuks ma sind sel korral ei näinud aga oled enam kui oodatud vahel meile külla õhtust sööma. Suur aitäh!!

Igatahes siis istusime Helenaga korraks veel enne õhtusööki, milleks oli lambaliha, mis on ilmselgelt väga hea!
Pärast õhtusööki vaatasime telekat, sest sealt tuli mingi hea Pärsia Printsi film, mis lõppes päris hilja ning pärast seda rääkisime veel Jüri ja tema semuga Sypes. Nalja sai
Okei,

olge tublid,

-kista.

No comments: