Friday, December 23, 2011

Lille juleaften

ehk siis täna oli "pusletamise" päev. Ehk ma olen lihtsalt väsinud!
Hommikul ärkasin kella kümne ajal ning läksin pesema, ja siis mu ema ütles, et nad lähevad linna käima paariks tunniks, niiet ma jään üksi koju. Oh well, ma hakkasin siis raamatut lugema. Vaja ta enne läbi saada, kui Helena siia tuleb (ma ei ole kindel, et see õnnestub aga proovida võib).
Igatahes siis lõpuks tulid mu ema, õde ja vanaema tagasi ja ema ütles, et mulle on paar kirja. Ehk siis: sain kirja KEKULT, või pigem jõulukaardi, mis on lihtsalt niiiiii armas! SUUUUUR SUUUUR SUUUUR AITÄH SULLLE KALLLIKE ;*
Siis sain kirja koolist, et ma pean Pariisi reisi esimese osamakse ära tegema enne 20. jaanuari. Andsin selle emale, kuna see on ülekandega ja raske. Mul lihtsam oma host-vanematele sulas tagasi maksta.
Ja siis oli veel üks kiri- mulle on pakk!! Jehhuuu, lõpuks! Ma juba veidi kartsin, et see pakk ei jõua õigeks ajaks kohale ja et ma ei saagi oma siinsele perele õigel ajal kingitusi üle anda, aga ta siiski tuli kohale!
Alguses pidin bussi ootama paar tundi, et siis bussiga minna kesklinna, aga vanaema ütles, et ta võib mu ära viia, kui mul on vaja vaid posti minna ja pakk ära tuua. Mul on super vanaema!
Niisiis käisin korraks kesklinnas, ei midagi väga huvitavat.
Siis tulin koju ning hakkasime kuuske ehtima. Kahjuks saime teada, et ühed jõulutuled ei tööta, niiet Gunnar läks kesklinna, et uusi osta. Samal ajal pakkisin oma kingitusi ning käisin koeraga jalutamas. Ning enne veel kui päris kuuske hakkasime ehtima jõudsin oma toa ka "jõulusemaks" teha. Kas pole mitte tore? Mul on nüüd:
1) jõuluküünal
2) jõuluvana ja päkapikud peeglil
3) lumememm ja kuusepuu aknal
4) jõuluvanakuju aknalaual
5) mu halloweeni kostüümil (see kast) on jõuluvanamüts peas
6) paar jõuluvana kujukest veel siin-seal.
Nii armas lihtsalt! Ja siis hakkasime kuuske ehitma. Ma tegin paar pilti ka, aga annan teile jõulupilte arvatavasti pühapäeval- homme ka veel paar vaja teha ja ehk pühapäeval ka.
Siis igatahes ehtisime kuuske, mis võttis ilmatult kaua aega muidugi. Pärast seda oli veidi aega enne õhtusööki, niiet ma katsin laua ning mängisin Emmaga.
Õhtusöögiks sõime mingit rootsi toitu. Ehk siis: sai ja sink. HAHAHA.. Mingi rootsi jõulusöök on, minuarust ei olnud midagi nii erilist ja välja nägi ka piisavalt veider, aga vähemalt oli maitsev. Kes neid rootsi asju ikka teab...
Pärast õhtusööki lugesin raamatut, kuni Blaafjell algas ning pärast seda lugesin veel raamatut. Siis läks vanaema ära ning me vaatasime lihtsalt veel telekat. Mitte, et sealt midagi väga tarka tulnud oleks. Lihtsalt.
Homseks on plaanid paigas.
Ahjaa... meie kuusealune on kinke lihtsalt täis ja see on nii naljakas. Siin on nimelt nii, et kui sõbrad/töökaaslased/kesiganes sulle kinke annavad, siis sa pead nad ka kuuse alla panema ja alles kõik kingitused koos avama. Veider! Aga nii siis ongi, et kõik kingitused on kuuse all (okei, minu sõbrannade antud kingitused mulle ei ole, sest need kavatsen ma avada homme hommikul!!!)
Mul täna rohkem midagi kirjutada ei ole.
Ahaaa, muidugi!
Kui me kuuske hakkasime ehitma, siis Emma näitasmulle üht kuuseehet (seda kuulikest) mis oli eelmisel aastal disainitud täpselt temale. See oli käsitsi joonistatud kuulike, millest ma tahtsin kindlasti pilti teha, sest see oli lihtsalt niiii ilus! Ühesõnaga seal peal oli siis mingi külake joonistatud, aga see oli niii superilus lihtsalt!! Sellega juhtus aga nii, et kui kuusk oli umbes tunnike olnud ehitud ja mina lugesin, Emma vaatas telekat ja vanaema istus söögilaua taga siis see kuulike lihtsalt kukkus maha ja kildudeks. Nii kahju oli!
Emma hakkas muidugi nutma, sest ta niii armastas seda ehet.
Gunnar lõikas koristades omale killuga sõrme.
Mina seisin ja ei osanud midagi teha, kuni lõpuks oma toast tolmuimeja tõin ja Mona lohutas Emmat.
Nii kahju :(
Aga killud toovad õnne,

olge tublid ja nautige ilusaid valgeid jõule!!!

-kista.

No comments: