Tuesday, December 20, 2011

Viimane täispikk koolipäev enne vaheaega

.. ehk oli kohe väga jõulune päev. Kui armas.
Kuna mul esimest tundi ei olnud, milleks oleks pidanud olema matemaatika, aga seda ei olnud siis sain tunnikese kauem magada hommikul, kui tavaliselt. Kahjuks läksin õhtul tunnikese hiljem magama ka, kui tavaliselt, niiet mingit muutust see ei toonud. Homme on ka esimene tund vaba, peaksin täna õhtul veidi varem siis magama minema? Oh well...
Aga esimeseks tunniks siis lõpuks oli inglise keel, kuhu teel minnes oma klassivennaga kokku põrkasin, kes mu julebrusi tahtis ära juua. Lõpuks aitas ta mind veidi, sest mu käed olid lihtsalt nii hullult kõike täis- õpik, läpakas, kott, julebrus- KÕIK! Ja kui ta mu õpiku võttis siis ilmselgelt kõik paberid, mis seal vahel olid lendasid välja! Terve koridor oli mu paberipahna täis ja me kahekesi lihtsalt naersime.
Inglise keel möödus väga toredalt! Istusime kolmekesi (mina, Marius ja Ingrid) tagapingis, sest kõik teised kohad olid täis ja Mariusel oli enne juba olnud plaanis minu kõrvale istuda, kuna mul oli julebrus ja eesti kommi. Ilmselgelt inglise keele tõsisemast osast me välja väga ei teinud ja panime oma loogikat ja vägagi tühja loogikat terve aja. Ise kedagi häirimata.
Siis aga tõstsime lauad ringi üheks suureks lauaks ja hakkasime kõik jõulukaarte tegema. Mina pidin loosid tegema ja nii juhtuski, et kõik tegid kellelegi jõulukaardi samal ajal süües eesti kommi ja šokolaadi ning saksa küpsiseid. Kuulasime jõulumuusikat samal ajal. Nii tore oli! Parim inglise keele tund ever, kindlasti!
Pärast inglise keelt oli meil sotsioloogia, kus õpetaja otsustas, et ma olen hipster! Kõik algas eilsest, kui meil see subkultuuride teema tuli ja täna ütles õpetaa mulle, et "ma nüüd tean rohkem kes need hipsterid on ja ma pean ütlema, et Ingridil on õigus- sa oled vägagi hipster" issand see oli nii naljakas. Officially teavad kõik mind nüüd kui "see eesti hipster". Ei usu, et mul naljakas on. Aga las ta jääb,
Pärast sotsioloogiat oli söögivahetund, mille ajal olin sunnitud paar kommi sööma, sest ma unustasin oma lõuna koju. Justnagu unustasin oma FOTOKA!!!! ja ka käpikud. Hommikul oli veidi kiire tegelikult, hehe. Pluss mu kott oli lihtsalt masendavalt täis!
Aga siis oli meil prantsuse keel, kus laulsime "püha ööd" prantsuse keeles, mis oli lihtsalt väga naljakas! Meie prantsuse keele klass on lihsalt nii superäge! Ja siis laulsime veel "Petit Papa Noel"'i ja sõime prantsuse juustu ning saksa küpsiseid ja eesti komme ja lõpuks mängisime mingit mängu prantsuse keeles, mida on raske seletada, aga mis oli päris naljakas.
Lõppkokkuvõttes oli lihtsalt supertore koolipäev,
Oh jah! Meil oli ajalugu ka veel ju!
Kuna meie õpetaja oli haige, siis oli meil asendusõpetaja- minu inglise keele õpetaja! Ja te ei kujuta ette, kuidas ma tunni alguses ei suutnud naeru pidada, sest ta rääkis norra keeles! Ma ei ole ju üldse harjunud kuulma teda norra keeles rääkimast. Jah, vahel ta ütleb paar sõna norra keeles, aga ma olen nii ära harjunud tema inglise keelega, et kui ma teda norra keeles rääkimas kuulsin oli maailm äkki tagurpidi ja see oli lihtsalt nii naljakas! Ingrid nõustus minuga niiet me naersime pool tundi selle üle, et inglise keele õpetaja räägib norra keeles.
Ah, mis veel ajaloos juhtus: kuna kõik pidid esitlusi tegema vms, siis Bodil suutis selle projektorilina ära lõhkuda. Või noh.. Ta lasi sellel lihtsalt üles minna, niiet käis plõks, see lendas peaaegu lakke ja vajus siis alla ning mingi valge jublakas lendas üle klassi. Suht naljakas oli! Pärast tundi parandasime selle siiski ära- seda on ühiskonnageograafia klassis korduvalt juhtunud.
Siis said aga tunnid läbi ja ma läksin Bodili ja Veraga šoppama, sest nad informeerisid mind, et ostavad mulle jõulukingi. Mul oli veits Sheldoni reaktsioon kui ma seda kuulsin. "mida? nüüd ma pean teile ka ju jõulukingi ostma!!" ma reaalselt ei olnud üldse mõelnud selle peale! Õnneks ütlesid nad, et ei taha midagi erilist ning ma ostsin neile nende enda valitud teed. Mul on super sõbrad. Nad ütlesid, et nad saavad nagunii nii palju kingitusi, et neil ei ole vaja midagi aga kuna need on minu esimesed jõulud (ja nende arust ka viimased. Ma ei tea, mis neil arus on!) siis nemad peavad mulle midagi superhead ostma!!. Nad on nii toredad!
Otheliele otsustasin anda eesti kommi (ta lihtsalt armastab Pilvekese komme!!) ja Ingridile on mul üks eesti tass, sest ta armastab teed juua!
Siis aga tulin koju- lõpuks. Kodus lugesin veidi Potterit. (Jõudsin selle kohani, kus Dumbledore ära suri ja ma lihtsalt hakkasin nutma. See on ju nii kurb!!!!!!!) ja siis sõime õhtust- tai sööki!
Ema ja isa käisid Tai restoranis, et siis see kõik koju vedada! Isver seda oli nii palju! Meid oli viis ja me ei suutnud seda kõike ära lahendada, sest seda oli ilmselgelt lihtsalt niii palju. Aga vähemalt oli ta metsikult hea!!!!!! Ausalt!
Siis lugesin veel Potterit, pean ta täna ära lõpetama ja homme ära viima ning siis juba viimast osa alustama ning siis lõpuks pean selle raamatu lugema, mida inglise keele tunni jaoks vaja on. Ja siis on jaanuar ning uus koolisemester ja aeg uuteks raamatuteks. Wippeee.. (olen siin olnud aja jooksul ära lugenud 12 raamatut. Ma ei tea, mis mul viga on)
Aga,
Nüüd ei ole mul mingeid plaane. Pakkisin siin enne kingitusi ja värki ning nüüd on plaanis vaid potterit lugeda, BBT'd vaadata ning siis niii vara magama minna kui võimalik,
Olge tublid,
Homme on viimane koolipäev,

-kista.

No comments: