Thursday, December 15, 2011

Inglise keele terve päeva töö

Heldags i Engelsk. Päris naljakas oli.
Hommikul pidin koeraga välja minema, aga siis mu ema ütles, et Emma L on veidi haige, ja et ma ei pea välja minema, et ta läheb ise veidi hiljem ja et ma pean bussile jooksma. Nii ma siis sättisin end kiirelt valmis, tegin paar võileiba kaasa ja üritasin bussile joosta, millest ei tulnud midagi välja, sest kogu tee oli veel hullem liuväli kui eile ja ma reaalselt libisesin 5 minutit bussipeatusesse.
Aga kooli jõudsin normaalsel ajal- ilmselgelt, bussiga tulin ju. Oleks ma pidanud jalutama oleks aega läinud umbes neli korda kauem kui tavaliselt, kindlasti kohe. Aga enne kooliuksest sisse pääsemist oli siiski midagi naljakat. Nimelt meie kooli juures läheb tee kergelt künkalt alla, ning see kõik oli ju kitsas ja libe! Niiet inimesed reaalselt kõndisid nii aeglaselt kui said ja nii mõnedki lendasid pikali ja siis kõik naersid- nad ise kaasaarvatud. Igatahes kuidagi lõpuks sain ma kooliuksestki sisse ja siis oli juba elu ilus- soe ja kindel maa jalgeall. Läksin kohe inglise keele klassi. Teadsin, et meil on klass A105, aga kui ma sinna jõudsin siis õpetaa vaatas mulle otsa, naeratas ja ütles, et "krista, sa oled kõrvalklassis" ma mingi.. "MIDAA??" ja siis ta saatis mu kõrvalklassi, kus olid mingit kolmanda klassi õpilased, kes hakkasid matemaatika tööd kirjutama. Lihtsalt inglise keele kirjutajaid oli nii palju, et 5 saadeti kõrvalklassi. Kas pole mitte tore.
Igatahes see terve päeva test oli päris naljakas. Pidi kestma 8.30'st 13.30'ni ja mina olin valmis kell 11. Ma lihtsalt ei suutnud enam pikemalt mingit filosoofiat sinna "kirjandisse" kirjutada, niiet ma lihtsalt otsustasin vastuseid pikendada ja lihtsalt pool tundi istuda- ma ei tahtnud esimesena ära minna, tundus nii veider.
Igatahes test ei olnud midagi rasket, lihtsalt päris palju pidi kirjutama. Ma kirjutasin kokku umbes 2000 sõna, mis on päris positiivne.
Igatahes pärast seda istusin ja lugesin potterit, sest kell oli liiga vähe, et kuskile minna. Aga siis nägin ma Otheliet ja Bodilit ning istusime ja rääkisime nendega.
Töös oli viimane ülesanne kirjutada kirjand vms. Ja oli kaks valikut: kas artikkel multikultuuretest riikidest või kiri ühe luuletuse autorile, kus pidid seletama, kuidas sa sellest luuletusest aru said. Niipalju kui mina küsinud olen, siis kõik valisid selle artikli, mida ma arvasingi, et kõik teevad. Mina valisin luuletuse, sest artikkel oli too mainstream. Hipster nagu ma olen.
Igatahes pärast kõndisime Jessicaga kesklinna, ma pidin käima bussijaamas ning ostma kuu aja pileti jälle, ning siis pidin teatud kirja posti panema.. hehe
Kuna Jessica läks Amfisse (AMFI- see šopingukeskus meil siin) siis mina ootasin bussi ja lugesin Potterit ning kuulasin muusikat, kuni buss tuli. Bussis lugesin edasi ja oleksin äärepealt oma peatuse maha maganud, sest ma olin nii haaratud just ja siis äkki pidin stoppi vajutama ja bussilt maha jooksma juba.
Kodus tulin, tegin paar jõulukaarti siinsetele sõpradele (ostmine on nii mainstream) ning siis hakkasin Harry Potteri viiendat filmi vaatama, sest ma just lõpetasin raamatu. Avastasin, kui mitte hea see film siiski on, kui raamatuga võrrelda. Samas on kõik filmid halvad, kui neid raamatutega võrrelda, niiet annan andeks.
Sõime õhtust- ema, Emma ja vanaema tulid täpselt õhtusöögiks tagasi. Nad käisid Trondheimis IKEAs šoppamas. Ma pidin ka kaasa minema (ma ei ole ju IKEAs käinud) aga kuna mul oli see terve päeva töö, siis ma ei saanud minna, millest oli väga kahju :(
Aga pärast õhtusööki vaatasin fimli lõpuni, ning nüüd ma siin olen. Rääkisin just klassivennaga, kes ütles ka, et ta võttis selle artikli. Ma loodan, et ma ei olnud päris ainuke, kes sellest luuletusest tegi, sest see poleks ka just kõige parem. Ma lootsin, et ikka vähemalt 5 teevad luuletusest.. rohkem erinevaid vaatenurki ja siis õpetaja näeks, et minu oma on kõige parem! (see viimane oli nali muidugi, lihtsalt ütlen)
Nüüd ei ole mul enam midagi plaanis. Lähen käin pesemas, loen Potterit ja lähen magama ära. Tõmban ühe korraliku kena pika une ja olen jälle õnnelik.
Pühapäeval lähen sõbranna juurde piparkooke küpsetama.
Olge tublid,

-kista.

1 comment:

Anonymous said...

Hyvä Blogi jatka samaan malliin. Olen seurannut tätä jo jonkin aikaa.
my web site - sähkötupakka mies