Sunday, December 18, 2011

Neljas advent,

 mis tähendab, et jõuludeni on vähem kui nädal ja see on veidi hirmutav. Aasta on juba läbi. 2011 on läbi. Enam-vähem. See on.. kohutav! Alles oli 2010 ja ma hakkasin Tartus elama ja alles Dardan läks ju ära! Ja nüüd olen ma ise Norras, aasta on otsa lõppemas ning 2012 aasta kumab juba silmapiiril- kohutav!

Täna on olnud väga tegus päev, ausaltöeldes. Hommikul ärkasin päris vara (enda jaoks) kell oli 10. Siis sõin midagi ja hakkasime Emmaga jälle oma plastiliinimaja ehitama. Või.. mööbilit voolima pigem.
Siis mängisime tema Slinkyga, mis oli nii naljakas. See on täpselt selline, nagu mul väiksena oli ja see on ikka sama tore, kui trepist alla lükata. Lihtsalt vapustav!
Pärast seda käisin Birkiga väljas jalutamas, mis oli lihtsalt kohutav! Reaalselt! Jää ol iigal pool ja ma nägin rohkem vaeva enda püsti hoidmisega kui koera jalutamisega ja see oli nii hull. Peale selle oli õues umbes kaheksa miinuskraadi niiiet see ei olnud kohe üldse soe. Aga vähemalt ei olnud tuult- lund ka ei sadanud. Kõik on siin lihtsalt jääs! Lumi pole ka mitte lumi, vaid jää!
Mingiaeg hakkasin Potterit lugema ning BBT'd vaatama. Siis sättisin end valmis ja äkki oligi kell juba kolm ja isa viis mu Vera juurde, kus hakkasime piparkooke küpstama (ja siis veel mingeid valgeid küpsised pmts, mille nime ma ei mäleta ja mis pidid ebaloomulikult norrapärased olema)
Vera juures oli nii tore! Me küpsetasime ja kuulasime jõulumuusikat ja sõime Eesti komme ja lihtsalt rääkisime. Nii tore oli! Muidugi panime ka uusaastaplaanid paika, mis on lihtsalt väga ägedad! Ma ei jõua uut aastat ära oodata (ka seepärast mitte, et Helena on ju siin mul külas sel ajal!)
Aga siis tuli isa mulle järele, kui kell oli pool kuus. Tulime kiirelt koju, et õhtust süüa.
Väga kena neljanda advendi õhtusöök oli täna- väga hästi maitsev mingi liha (ärge küsige, mina ju ei tea mis liha too oli) ja brokkoli ja eriti head kartulid (Sest nad olid ürtidega küpsetatud) ja pruun kaste ja pihlakamarjamoos. Lihtsalt super!
Siis tulin arvutisse, et täna tehtud pildid arvutisse panna ja nüüd näete ka neist mõnda:



vasakult: Bodil, Ingrid, Vera meie norra küpsistega, mina ja Othelie. 


Siin immiteerime Dr. Sheldon Cooperit, sest BBT on parim asi maailmas!


Selle pildi rikkusin ma ära, sest tegelikult pidi pilt olema aasiaatidest, aga ma seda ei kuulnud ja sadasin lihtsalt peale. Andeks,
Olge tublid, 

-kista.


No comments: