Sunday, December 4, 2011

Sünnipäevapidu

Mu sünnipäevaõhtu oli lihtsalt supertore, Aitäh teile kõigile..
Pärast linnast tagasi tulemist tegin kohe koogi valmis, et see jahtuda saaks. Kuna koogivorm oli liiga suur siis see kook oli suht lapik, aga siiski väga hea!
Siis käisin koeraga jalutamas, pesemas ning lõpuks sättisin end valmis ja siis alles panin põhiroa ahju! Makaronivormi sõime, mis kõigile täiega maitses- thank you, you're too kind.
Igatahes pidu minu juures algas umbes kella seitsme ajal- siis oli õhtusöök. Sõime, jõime ja rääkisime. Siis sõime kooki aga enne seda avasime kingitused. Sain sünnipäevaks palju toredat ja olen niii õnnelik ja tänulik!
Olin oma sõbrannadele enne öelnud, et ma ei taha mitte mdiagi Justin Bieberiga seoses, ja esimene asi mis ma pakist välja võtsin oli ajakiri, mille esikaanel Justin Bieber. Terve ajakiri ainult temast + 16 postrit.ISSANDJUMAL! Okei, see oli nagu naljaga kingitud ja see oli päris naljakas ka.  Aga Bodil ja Vera kinkisid mulle norra lauamängu NORRA kohta, ja see on lihtsalt niii superäge! Pidin lubama, et enne tagasi minekut beatin kõiki selles mängus! SAAB TEHTUD! (ei usu tegelt)
Ingrid ja Othelie kinkisid mulle "I LOVE NORWAY" t-särgi ning pildiraami, kus sees on niiiii palju pilte meist koos ja neist ja minust ja.. See on lihtsalt no niii superarmas!
Igatahes mu sünnipäevakingid olid nii armsad, ja eriti tore oli veel see, et ma sain oma õe paki täpselt sünnipäeval kätte!! :)
Igatahes sünnipäevapeol sõime Eesti kommi (tänks õti!!) ja mängisime seda uut lauamängu,mis oli väga tore! Mina ei vastanud, ma lugesin küsmusi. Ikka norra keeles. Päris naljakas oli ausaltöeldes!
Ja siis mängisime seda mängu, et sul on kellegi kuulsuse nimi otsa ees ja pead küsimusi küsima ja välja selgitama, kes see on. Ingrid osutus selles mängus kõige paremaks. Üritasime teda 6 korda murda, aga alati ta võitis.
Igatahes lõpuks vaatasime käsipalli ja rääkisime Helenaga Skypes juttu, väga tore oli! Väga naljakas!
Ja siis lõpuks läksime Black Partyle!
See pidu oli väga tore! Päris paljudel oli meeles, et mul on sünnipäev niiet ma sain päris palju sünnipäevaõnnitlusi, mis oli väga tore!
Kõik alguses rääkisid, et need DJd on nii head (DJ Threesome- 3 kutti) aga mulle nad väga ei meeldinud. Muusikavalik oli nii.. kesine. Ühte lugu lasti mingi 3 korda! Nagu mismõttes, ei ole väga tore. Samas mõned remixid olid väga head!
Koju jõudsin poole kolme ajal vist, niiet magama läksin kell kolm.
Olge tublid,

SUUR AITÄH, MUL OLI SUPER SÜNNIPÄEV!

-kista.

3 comments:

Laura said...

Mina sain Martelt ja Kristinelt ka sünnipäevaks I Love Norway T-särgi. good times, good times..

Unknown said...

Lauri see on kohutav, kui sarnased me oleme

Laura said...

Laik sellele kommentaarile!