Tuesday, December 27, 2011

Esimene jõulupäev

Ma ei ole kindel, et Eestis tähistatakse esimest jõulupäeva. Ma arvan, et mitte. Meie jaoks on ta lihtsalt vaba-lebo-päev.
Norras oli ka üpriski lebo, aga siiski väga tore päev!
Hommikul sõime kõik koos hommikusööki, mille Emma valmistas (ehk keegi ei võinud köögis käia. Ta lõikas tomateid ja pani kõik ilusti taldirikutele jne) ning meie pidime seda siis suures toas ootama. Veits naljakas oli. Aga nii armas temast.
Hommikust sõime nii pool tundi. Pärast söömist veel istusime ja rääkisime juttu ka, niiet korralikult aega läks.
Siis vaatasime koos telekat, rääkisime niisama ja ei teinud lihtsalt mitte midagi. Lasime lihtsalt lebo ja kõigil oli väga tore. hehe..
Mingiaeg tulid Erika (mu vanem host-õde) ja Magnus (mu vanem-host vend, aga mitte kõige vanem) meie juurde. Istusime siis veeel veidi enne, kui õhtusöök valmis sai. Mina sain samal ajal oma kaardid kätte- nimelt meil siin majas käib kerge "jalgpallimäng"- mul on kaks kaarti- punane ja kollane- ning kui keegi liiga kiiresti räägib võin ma anda kollase kaardi. Kolmas kollane kaart-punane kaart, mis tähendab, et selle saaja peab pool tundi inglise keeles rääkima. Kas pole mitte ägedad reeglid meil? Nende kaartidega oli terve õhtu üks tore majandamine ja naljatamine.
Igatahes lõpuks sõime õhtust, mis oli väga tore. Mina, Emma, Erika, Mona, bestemor, Magnus ja Gunnar. Õhtusöögilauas istsuime kohe päris kaua, niii kaua, kuni Emma kannatas ja lõpuks meid kõiki ümber kuuse vedas, et siis saaksime kõik koos laulda ja ümber kuuse ringe teha. See oli niii armas! Laulsime norra jõulualule ja kõndisime ümber kuuse- super!
Siis lõpuks hakkasime jälle kingitusi jagama. Sain lisaks veel: Emmalt kalendri Emma piltidega, mis on väga tore!! ning mu suur õde kinkis mulle veel kaelakee, mis on lihtsalt vapustavalt kena! Ausalt! See on nii super, et ma otsustasin seda uusaastaöösel kanda. KENA!
Kinkide jagamisega läks jälle üpriski kaua ning siis lõpuks läksime mina ja Erika alla telekat vaatama. Sealt tuli see film ELF, mis oli marunaljakas. Pool tundi hiljem tuli vanaema meid üles kohvi jooma kutsuma. Niisiis: jõime kohvi ja mängisime äraarvamismängu, mis oli väga tore!
Siis otsustasime alla tuppa minna, sest Birk oli vist väga õnnetu, et ta üksi pidi olema- ta ronis kogu aeg üles mei ejuurde. All hakkasime mängima minu lauamängu, mis ma sünnipäevaks sain. Tegime kolm võistkonda: Tromsö- ehk mu ema ja vanaema, Tröndelag- ehk mu õed ja vend ja Välismaalased- ehk mina ja isa. Võite ühe korra arvata, kes võitis lauamängu NORRA kohta? JAH, MEIE!! VÄLISMAALASED! EESTI JA ROOTSI TEAVAD NORRAST ROHKEM KUI NORRA. Nii naljakas oli!
Siis isutsime ja rääkisime veel, Emma läks magama. Lõpuks otsustasin ka magama minna. Kell oli üks kui ma lõpuks voodisse end vedasin ja magama üritasin jääda.
Olge tublid
Vabandan, et nii hilja postitused tulevad. Mul on jõuluajal olnud parematki teha, kui arvutis olla.

-kista.

No comments: