Sunday, January 1, 2012

2012

Mul ei ole teile midagi öelda kui lihtsalt, et olgu teie kõigi uus aasta vapustav ja suurepärane.
Minu vana aasta viimased tunnid möödusid väga lõbusalt ja oma parimate sõprade seltsis,
Kõigepealt panime Helenaga end siis riidesse ja valmis ning siis mu ema viis meid Vera juurde. Seal siis mängisime kaartidega ja istusime niisama, kuni kõik teised ka kohale jõudsid. Ning siis hakkasime sööma.
Vera oli täiesti supersöögid meile kokku keeranud!
Kalkun, riis, juurviljad, ahjukartulid juustuga, lihapallid, need rullisnäkid, punase veini kaste. Lihtsalt super! See kõik oli niiii superhea! Ei usu, et kõht ikka päris täis sai, aga lubasime Verale, et hoiame ruumi ka veel magustoitude jaoks. Tal pidi midagi väga erilist olema. Huvitav,
Muidugi toostisime (julebrusiga ja lastešampusega) ka veel Petter Northugi jaoks ja uue aasta jaoks ja Eestile ja Norrale ja. Lihtsalt super! Meil oli nii tore!

Ja siis tõi Vera magustoidud lauale. Tal oli tõesti plaan meid uude aastasse veeretada- õnnestus! Aga väga tore oli!
Magustoiduks olid laual siis igasugused lõigutud puuviljad-värgid (maasikad, vahukommid, viinamarjad, banaanid, apelsinid, mango, ananass jne..) mida siis šokolaadi sisse kasta, sest meil oli ŠOKOLAADIPURSKKAEV! Kas te saate aru? Ma reaalselt arvasin, et see eksisteerib vaid filmides vms, aga seal ta oli- keset meie lauda!
Veel oli meil Bodili tehtud karamellipuding, jäätist, juustukooki ja veel mingit šokolaadikooki. Seda kõike oli lihtsalt nii palju. NIII NIII NIII PALJU! Muidugi veel muffineid ja küpsiseid ja nööpkomme ja soolaseid pähkleid. Tõeline pidusöömaaeg! Nii vapustav!
Sõime ja sõime ja siis tantsisime veel parimate norra lugude järgi, tegime pilte ja olime lihtsalt väga lõbusad. Kõik oli super!
Siis oli kell pool kaksteist ning me otsustasime kesklinna minna, et ilutulestikku vaadata. Super! See kõik oli nii tore ja ilus ja äge. Olime siis kesklinnas ja seisime keset silda seal, mis oli väga äge! Nägime palju tuttavaid.
Samas siin on ikka veidi teistmoodi. Siin käiakse küll keskel ilutulestikku vaatamas, aga siis lähevad kõik jälle kuskile ära tagasi. Kes koju, kes mõnele peole- kes kuhu. Meie siis hakkasime tagasi Vera poole minema kella poole ühe ajal umbes. Soovisime veel politseinikele ka head uut aastat. Norra politseinikud on ikka supertoredad! Eestis oleksid nad arvatavasti arvanud, et me oleme veidrad ja pilves või midagi. Siin on nad sõbralikud- toredad!

Läksime siis tagasi. Enam midagi väga ei teinud. Istusime ja rääkisime ning Bodil läks esimesena. Siis kella kahe ajal läksime meie- mina ja Helena. Võtsime takso koju.

Koju jõudsimegi siis poole kolme ajal ja läksime magama. Vapustavalt tore õhtu! Selliseid peab veel tegema, kõik oli lihtsalt super!

Niisiis,
Ma olen Norras, mul on maailma kõige paremad sõbrad siin keda ma ei vahetaks mitte millegi ega kellegi vastu ja ma olen nii õnnelik. Ma lihtsalt ei väsi kordamast, kui õnnelik ma olen, et ma saan siin olla.

Hommikul käisin Hleneat rongile saatmas. See oli nii tore, kui ta siin oli. Nüüd on ta rongil, sõidab lennujaama poole ning täna õhtul on juba Eesti pinnal. Veidi kade, tahaksin ka korraks Eestis käia, aga siis jälle mõtlen, et Norra on vapustav. Ma päriselt armastan seda riiki, ma armastan oma linna. Ma olen kodus.

-kista.

No comments: