Friday, September 9, 2011

viimane koolipäev..

sel nädalal..
Kooli jõudsin 20 minutit enne tundide algust. Esimesed kaks tundi olid matemaatikad. Esimese tunni ajal tegime riiklikku matemaatika testi.. läpakates. Veidi naljakas oli.. Aga sain tehtud... kiiremini kui pooled, ja kindlasti paremini kui pooled.. nii hea!
Sain 32 punkti 36st.. mis on päris hea tulemus, minu arust! (arvestades seda, et ma pidin kõike google translatoriga tõlkima ja see andis päris naljakaid tulemusi vahepeal)
Teises tunnis tegime normaalset matemaatikat.. ehk lihtsalt harjutusi.
Siis oli meil klassitund. Poolepealt pidin kahjuks lahkuma, sest ma pidin minema rääkima selle õppealajuhatajaga vms.
Alguses proovisime vahetada mulle lihtsalt kõrgemal tasemel inglise keelt ja matemaatikat, aga see ei tulnud kohe üldse välja, sest lõppkokkuvõttes oleks mul olnud vaid inglise keel ja matemaatika koolis.. põhimõtteliselt. Niiet see poleks üldse hea olnud. Niiet vahetan siiski klassi.
Mis tähendab, et lahkun oma praegusest klassist.. ja siis tundub kõik nagu jälle esimesed koolipäevad, kus klassis on kõik uus ja midagi väga ei taju. Hakkab nalja saaama.
Aga vähemalt saan teise klassi, mis on väga positiivne :)
Siis sõin kiirelt lõunat ja läksin vaktsinatsiooni kontorisse.. Nad võtsid/tegid mulle tuberkuloositesti.. ehk siis süstisid mingit asja sisse ja see oli päris ebameeldiv. Mulle ju kohe üldse süstlad ei meeldi. Ja pärast seda oli mul mingi tund aega täiega halb olla lihtsalt. Väga paha.
Jalutasin kooli tagasi ja Emma E. väikevend jooksis mulle järele (ta on mingi 11-12). Ütles, et tundis mu minu punaste jalanõude järgi ära.. naljakas.
Aga ta räägib täiega hästi inglise keelt ja ta on vaid 11-12 (ma ei tea täpselt). Naljakas.. aga väga tore.
Siis läksin klassi tagasi.. otsisin oma klassi nagu tropp mööda koolimaja kuni lõpuks Louisa mulle sõnumi saatis ja ütles, kus klassis nad olid. Teises kooli otsas muidugi.
Inglise keeles ei suutnud olla, lihtsalt nii halb oli.
Pärast inglise keelt oli meil prantsuse keel, kus ma oleks peaaegu magama jäänud, sest mul oli niiiiiii uni lihtsalt. Jumala lambist.
Viimane tund oli norra keel, kus ma ÜRITASIN aru saaada millest õpetaja räägib aga no väga ikka ei saanud küll.
Aga alguses (norra keele tunni alguses) surus õpetaja meid nurka ja pani jälle seda toredat luuletust lugema, mille ma kunagi teile siia üles ka kirjutan, nagu ma ammuammu lubasin! Ja siis läksime Oriosse ja õpetaja tahtis, et me seal seda loeks. Aga ta tegi tünga.. ja siis ütles, et loeme seda järgmisel nädalal lõunasöögi ajal (ehk siis, kui Orios sööb korraga u. 500 inimest.. nii et nad kõik ikka meid näeksid). Tuleb tore..
Siis tulin bussiga koju.. rääkisin juttu, kuni Mona pitsat tegi. Niiet õhtusöögiks oli pitsa, bestemor oli ka külas. Siis vaatasin paar osa South Parki ja siis juba Idolit vaatama. Mul on kolm lemmikut juba!!
Nüüd sööma smelly cheese'i ja hakkame Harry Potteri teist osa vaatama! :)
Homme tuleb suuuur õhtusöök (appetizeriks on king crab) ja Emma E. tuleb mulle ka külla, et mul väga igav ei oleks õhtusöögil. Tore :)
Aga ma siis lähen praegu, mind oodatakse :)

-kista.

No comments: