Wednesday, September 7, 2011

Jälle hiljaks :)

Hommikul oli päris raske ärgata, aga sain sellega hakkama. Esimene tund oli matemaatika, mis oli päris igav. Aga tegime seal mingeid harjutusi ja ma seletasin Emma E'le, kuidas asju teha.. Teine tund oli meil vaba. Selle ajal vaatasin South Parki ja lugesin vahel raamatut.
Siis oli meil inglise keel, kus esitasime oma luuletusi. Ja kontrollisime kodutööd. Pärast inglise keele tundi rääkisime õpetajaga, et ma vist siiski vahetan klassi, sest mul on väga igav. Nagu inglise keele tundides ma mõtlen, sest inglise keel ja matemaatika peaksid olema kaks tundi, kus ma mõistan mis toimub, aga kui mul nendes tundides ka igav on siis küll hea ei ole.
Niiet võibolla ma siiski vahetan klassi.. arvatavasti. Ma ei tea. Tegelikult pole väga sellist tunnet, et ma tahaks vahetada, sest mul on väga väga tore klass. Aga lihtsalt mul ei ole väga tore nendes tundides istuda, kui ma juba olen kõike seda teinud. Niiet parem on vist siiski vahetada. + ma ju näen oma klassi ju koolis! Niiet vast pole hullu.
Siis oli meil jälle vaba tund, mille ajal istusime ja vaatasime South Parki. Siis oli meil kehaline.
Esimesed 45 minutit istusime klassis ja vaatasime videoid ja õpetaja niisama rääkis. Ehk siis oli teooria tund.
Siis läksime välja ja mängisime jalgpalli. Alguses tegime mingeid sööduharjutusi ja niisama ja siis tegime klassi pooleks. 6-6 mängisime väiksel platsil jalkat. Niisama, et soojaks saada. Ja siis tegime terve klassiga mustad värviliste vastu. Mina olin mustas ka! Meie võitsime!!
Ja siis (meil vahetati väravavahti kogu aeg) kui minu aeg oli väravavaht olla siis täiega mäng tuli meie poolele. Üks klassivend lõi siis ja ma panin käed vastu, ja siis põrkas ikkagi meie värvasse, aga klassis kõik ikkagi plaksutasid "JEE KRISTA, HÄSTII" nii nunnu. Ma ütlesin et "aga see läks ikkagi väravasse ju!" aga neil oli suva. Nii äge.
Siis tegime mingit intervalltreeningut. Ehk siis kolm minutit jooksime ja kaks minutit kõndisime. Päris ränk oli tegelikult. Aga täiega naljakas, sest me Emma E'ga naersime pool jooksuaega. Väga tore oli. Kujutasime ette, kuidas me lõpuks roomame! :)
Pärast kehalist käisin kiirelt pesemas ja jooksin siis bussile, jõudsin!
Tulin siis koju.. enne käisin poes ja ostsin šokolaadipiima, sest ma lihtsalt tundsin, et tahaks seda :)
Kodus olin niisama, lugesin korraks raamatut, rääkisin Mona ja Emmaga ja siis läksime sööma. Või tähendab hakkasime sööma.
Kuna ma leppisin oma klassiõdedega kokku, et pärast oktoobrivaheaega räägivad nad minuga ainult norra keeles (või enamuses norra keeles) siis proovisime õhtusöögil, kui palju ma ikkagi norra keelt mõistan. Terve õhtusöögi rääkisime norra keeles (Või noh mina ütlesin vaid jah või ei.. või kui midagi öelda tahtsin siis ütlesin inglise keeles ja Gunnar või Mona ütlesid kuidas see norra keeles on).
Pärast õhtusööki magasin tunnikese ning siis läksin kooriproovi. Sõitsime sinna ja ma avastasin, et uks on lukus ja kedagi ei ole. Mona siis helistas dirigendile (minul ta numbrit ei olnud) ja ta küsis, et kas ma ei olnud sõnumit saanud, sest täna jäi proov ära. Oh well..
Sõitsime tagsi koju.
Kodus olin korraks skaibis ning siis läksime Idolit vaatama. Naersime päris kõvasti selle üle. Pärast istusime ja rääkisime niisama juttu.
Ma ei suuda teile seletada, kuidas mul ikka perega vedanud on. Tunnen, et ma olen täiesti nagu pereliige ja see on lihtsalt niiiiivõrd hea tunne!
Siis olin veel mannaga skaibis ja korraks siku ja marcusega ka. Nii tore :)
Kuna kell oli juba vääääga palju, siis lähen magama ära. Nagunii loen veel veidi raamatut.
Homme lähme naturfagi tunnis välja jalutama, niiet ma pean emalt saapaid laenama. Pole õnneks probleemi- meil on sama jalanumber :)
Aga head ööd,
ja olge tublid :)

-kista.

No comments: