Monday, September 5, 2011

Kena uus nädal..

Täna algas uus nädal. Kolmapäeval saab mul kuu aega Norras täis. Aeg on liiga kiiresti juba praegu läinud.
Hommikul oli hea ärgata, ilm oli nii ilus- soe. Kooli jõudsin pool tundi enne tundide algust, sest Gunnar viskas mu ära. Passisin ja lugesin eesti uudiseid siis.. Avastasin selle listi, et "You know you're estonian when..." ja ma lihtsalt nii naersin. Ausalt. Pole ammu midagi nii naljakat leidnud, sest see kõik oli ju tõsi! Kuigi ma olen enne seda juba lugenud tundus see lihtsalt hiiglama naljakas.
Naturfag, mis oli esimene tund, oli igav. Reaalselt. Kõigil oli nii igav seal. Lugesin terve tunni raamatut. Siis oli meil matemaatika.. See oli veel igavam. Kuigi vahepeal sai nalja ka, sest Emma E. luges vastuseid vale ülesande tagant ja me mõlemad hullult proovisime üht tehet mingi 4 korda ja siis ma alles avastasin, et me olime kohe alguses ja kogu aeg õige vastuse saanud. Naljakas.
Siis oli meil inglise keel, kus arutasime Ameerika inglise ja Briti inglise erinevusi. Tund venis nagu näts!
Pärast inglise keelt oli lõunapaus! Istusime jälle sofal ja kuulasime huvitavat muusikat. Erik (mu klassivend) hakkas minu kõrval robot unicorn attacki mängima, niiet pool päeva pärast seda igas tunnis terve klass mängis seda. Üks mu teine klassivend Martin ütles mulle et "haha, ma olen sinust ees!" niiet suht naljakas oli.
Siis oli meil norra keel, mille ajal ma ka raamatut lugesin. Ei olnud väga huvitav tund, aga ma ei olnud väsinud ka, et magada. Tunni alguses olime Lisega Skypes, ja tegime niisama nägusid. Naljakas oli.
Siis oli meil samfunnsfag. Mängisin robot unicorn attacki, teised rääkisid Norra parteidest- ma ei saanud midagi aru peale partei nime. Siis käisime oreos, kus meile flaiereid jagati, sest Norras tulevad valimised ju kohekohe. Üks kutt hakkas minuga täiega roheliste parteist rääkima. Ma naeratasin ja ütlesin, et "ma kahjuks ei räägi norra keelt" ja siis ta hakkas täiega nerma. Pidin talle lõpuks lubama, et hoian flaieri kevadeni alles ja siis loen läbi!
Siis läks tund edasi.. nii ka minu robot unicorn attack.
Viimane tund oli prantsuse keel, kuhu ma kohe üldse ei tahtnud minna. Lihtsalt polnud prantsuse keele tunni tuju kohe üldse. Aga tuli väga tore tund välja! Pidime tõlkima norra keelsed laused prantsuse keelseteks.. Päris veider oli.. Kõigepealt tõlkisin need inglise keelde, sest mu norra keel baseerub inglise keelel.. ja siis inglise keelest eesti keelde, et siis prantsuse keelde edasi tõlkida, sest mu prantsuse keel on ju eesti keele alusel. Ise naersin täiega. Aga hakkama sain! Ma olin lihtsalt niiii uhke enda üle! (Mõlemat pidi- et ma oskasin neid norra keelest tõlkida ja et ma need prantsuse keelde oskasin panna)
Lõpuks oli kool läbi. Panin oma asjad kappi (mu läpakas elab ka kapis. Pole mõtet lihtsalt kaht läpakat kodus omada) ja läksin bussile. Bussijuht oli täiega tore jälle. Ütlesin talle head päeva kui maha läksin ja ta oli nii õnnelik :)
Käisin poest läbi ja ostsin bollet.. ROSINABOLLET!! HAHAHAHA MARRO!
Tulin koju, vaatasin korraks netis ringi ja siis oli juba õhtusöök valmis. Õhtusöögiks oli riis mingi tomati-basiiliku-viineri kastmega, mis oli väga väga hea!
Siis läksime välja jalutama. Alguses Mona ja bestemoriga ja siis kui Mona ja bestemor koju läksid siis ma otsustasin veel selle poolfjordi tippu minna, mis siin samas metsas on. Kõndisin täna mööda kive, ehk vee ääres. Nii tore oli, tundsin ennast nagu tõeline matkaja!
Tegin veel pilte ja luban, et pildid rändavat netti hiljemalt homme õhtuks!!!! LUBAN!
Nüüd olen kodus ja hakkame kohe telekat vaatama, sest sealt tuleb seriaal, kus mingi 20 inimest umbes lähevad lõuna norrast päris põhja.. matkavad nagu. Iga nädal läheb keegi koju ja auhinnaks on vist mingi raha vms. Väga tore saade on, ausalt!
Loodan, et saan suhteliselt vara magama!
Head ööd,

-kista.

1 comment:

Martin said...

Y U NO WANT ME TO LIVE?