Thursday, September 15, 2011

aina våhem..

ma hakkan aina rohkem unustama, et ma pean blogisse kirjutama, et et ei küsiks minult iga jumala påev kuidas mul låheb.. igatahes..
eile oli våga tavaline påev kui vålja arvata see, et ma olin uues klassis!
meil oli esimene tund norra keel, kus ma ei pidanud midagi tegema, sest teised kirjutasid esseed ja no mia seda ju ilmselgelt kirjutada ei saanud. ma isegi ei teadnud teemat.
Siis oli meil kaks inglise keelt. Esimeses tunnis rååkisime, kuidas kønet pidada, mis on hea køne ja kuidas seda kirjutaga ja teises tunnis siis kirjutasime valedictorian speechi. (see on see køne, mida USAs gümn. løpus üks øpilane lugama peab). minu oma oli nii umbeståpselt 680 søna pikk ja ma ei kujuta ettegi, kas see on hea vøi halb. reaalselt ma kahtlen, et keegi nii pikka køne pidama hakkaks aga meie øpetaja ütles, et kuna meil on aega 60 min siis me peame kirjutama nii palju kui suudame.. niiet ma loodan, et see on hea pikkusega. sisu koha pealt ei oska ma lihtsalt mitte midagi øelda.
Siis oli meil kaks matemaatikat, mis møødusid våga kiiresti ja mis ei ole våga palju raskemad kui need, mis mul 1. klassis olid. Aga elan üle, pole hullu elu on ilus.
Siis pidin ootama koolis tund aega, ønneks pidi Jessica ka ootama, niiet me olime koos. Oli tore. Lugesin oma Fellowship of the Ringi løpuni ja vøtsin kohe uue ka.
Veel sain norra keele øppimiseks mingi øpiku ja tøøvihiku.. nii åge! Maksma ei pidanud midagi, niiet gotta love Norway! Siis låksin bussiga koju. Vihma sadas. Terve påev oli sadanud.. åra ka ei løppenud.
Kodus hakkasin kohe sealt tøøvihikust norra keelt øppima, nii tore oli! Hullult lugesin ja tegin harjutusi aga meelde ikka våga midagi ei jåånud.
Siis låksin kooriproovi, mis oli lihtsalt nii tore sel korral! Naersime pool ajast ning siis laulsime ka vahepeal. Igatahes inimesed kooris on våga våga toredad ja mul on nii hea meel, et ma selle kooriga liitusin :) Meil on head laulud ka.. ønneks.
Siis låksin koju. Kuna olin enne lubanud Gunnarile, et søøn koogi åra siis seda ma tegingi. Nüüd ei taha ma enam elusees ühtegi kooki nåha. Vøi våhemalt mitte sellel nådalal.
Siis tegin veel oma uuest tøøvihikust harjutusi ning lugesin LotR'i. Løpuks låksin magama.

Praegu olen koolis, tåna on våga veider påev olnud, sest esimene tund, mis pidi olema sotsiaalgeorgaafia jåi åra, sest øpetajat polund ja teine tund oli meil vaba, niiet no.. passisime raamatukogus kaks tundi.
Aga tånasest hiljem,
olge tublid,

-kista.

No comments: