Sunday, September 11, 2011

Tegus laupäev, seekord.

Hommikul ma väga kaua ei maganud, sest Emma L. äratas mu üles, kuna tal oli sõbranna külas. Hommikusöögi ajal kuulasin muinasjuttu, sest Mona luges Emma L. ja tema sõbrannale seda. Väga midagi aru ei saanud, aga midagi nagu sain ka. Tore-tore.
Siis käisin pesemas ja siis läksime Monaga šoppama. Woohooo.. ei, me läksime pmts vaid toidutaineid šoppama, sest täna on ju see suur õhtusöök! :) Ja no minu banaani-šokolaadikoogi jaoks oli ka veel paari asja vaja.. kaunistusi näiteks.
Siis tulime koju ja koristasime. Minu tööks oli tolmu imemine teiselt korruselt, mis oli väga lihtne. Enda toa tõmbasin ka üle, kohe palju parem.
Siis pidime Monaga hakkama kooki tegema, aga kuna ta selg valutas siis tuli bestemor siia ja me tegime seda hoopis temaga. Või noh, tema tegi ja mina lugesin retsepti (päris norra keeles oli kohe).
Igatahes koogi keerasime veits metsa.. või noh. Selle peal peaks olema šokolaadikate, aga meie panime sinna banaane sisse kogemata, niiet see jäi väga väga vedel.. Ning kui me pärast Monaga selle koogile valasime, voolas see kõik maha ja terve laud oli šokolaadi täis. Päris naljakas oli.
Siis oli mul veidi aega internetis passida ja siis tuli Emma juba külla. Ahjaa, enne jõudsin veel Emma L. ile patsi teha, enne kui ta bestemori juurde läks.
Aga siis tul Emma külla ja me vaatasime internetist naljakaid videoid Ameerika Idol'i kohta. Naersime laua alla end peaaegu. Ja siis sai õhtusööki.
Nüüd andke mulle andeks, aga see blogi muutub korraks toidublogiks, sest ma pean teile rääkima, mis õhtusöögiks oli, kuna see oli lihtsalt niiiii hea!
Eelroog (vms) oli siis king crab avokaado ja sidruniga. Lihtsalt niiii niii niii hea, ausalt. Ma ei osanud oodatagi, et see nii hea on. Veider.
Pearoog oli siis veiseliha (vist oli veise oma) mis oli keskmiselt küpsetatud.. väikeste kartulitega, pihlakatest tehtud moosiga, mingi juurikaga, mis on praetud mingis kastmes (andke andeks, et ma ei tea eksole..) ja siis veel naerist tehtud "kartulipuder" vms. Ja te ei kujuta lihtsalt ette, kui hea see kõik oli!! Reaaalselt, nii hea hea hea!
Ah, unustasin veel mainida, et käisin täna koeraga jalutamas ja korjasin ka pihlakaid sel ajal. Sest need oli lauakaunistuseks.
Hull fancy õhtusöök oli tegelikult, naljakas.
Ja pärast pearooga sai minu kooki, millest postitan pildi homme :)
Aga igatahes pärast kooki tulime Emmaga telekast Arieli vaatama, aga see polnud see vana hea Ariel, mida me kogu aeg vaatasime kui me väiksed olime. See oli mingi uus versioon ja polnud üldse nii äge. Ma ei tea, kus see õige versioon on. :( Aga vahet polnud, tore oli ikka.
Siis vaatasime veel videod Youtubeist.. Emma jääb täna siia ööseks.
Vabandust, et täna kohe eriti hilja see postitus tuli, aga ma lihtsalt ei saanud ju varem.
head ööd teile seal Eestimaal :)

-kista.

No comments: