Sunday, September 4, 2011

Veel rahulikum pühapäev

Hommikul magasin päris kaua. Lõpuks ärkasin kell 11. Söin siis rosinabolle't (see on kukkel) ja pruuni juustuga saia. Siis tuli Mona ja ütles, et me kohekohe lähme metsa kukeseeni korjama. Ütlesin, et vahetan riided ära ja olen kohe valmis.
Mina muidugi arvasin, et me lähme siia samma maja juurde metsa, aga tuli välja, et sõitsime autoga paar kilomeetrit "päris" metsa. Mina muidugi jätsin ju kaamera koju. Väike tropp nagu ma olen.
Aga enne kui metsa läksime käisime kiviaegseid koopamaalinguid vaatamas. Need olid lihtsalt nii superlahedad. Lugesin ka veits. Kiviaegsed olid nagu nähtaval ja need, mis on prongsiajast need olid mingi katte all, et nende peal turnida ei saaks.
Siis läksime metsa. Mustikaid väga korjata ei saanud (issand mul ju ei tulnud mustikas eesti keeles meelde. mõtlesin kogu aeg et "sinimari" ju ei ole.. nii loll) sest need olid põhimõtteliselt kõik eest ära korjatud juba. Mõned siiski leidsin. Pohli oli ka päris palju, niiet sõin neid ka.
Siis käisime mööda metsa ja otsisime kukeseeni. Väga ei leidnud, aga pole hullu.
Ja siis ma avastasin kui ilus mets seal oli! Tõsiselt.. See oli selline, et alt oli kõik ainult erkroheline sammal, polnud mingeid mustikapõõsaid ega muud väikest jura, ainult erkroheline sammal ja siis puud, mis olid päris hõredalt. Kuused olid need, aga päris all neil oksi polnud, niiet nägid teise inimese jalgu, aga keha enam ei näinud. Lihtsalt nii ilus oli! Ja siis seal sambla sees kasvasid seened ka ja see oli lihtsalt nii ilus. Ah ma ei saa..
Igatahes olime seal metsas päris kaua, nii poolteist tundi. Vahepeal oli see nagu soo ja siis oli nagu tavaline eesti metsa ja siis oli selline ilus. Ma kohe ei tajunud üldse, kus me oleme. Nii naljakas oli.
Siis tulime koju ja ma lugesin/olin arvutis. Gunnar tegi süüa, sest õhtul tulid paar külalist. Siis oli õhtusöök valmis, aitasin lauda katta. Külaliseks oli see õpetaja, kes meile kooli näitas, Rolf koos oma naisega ja siis bestemor (vanaema). Õhtusöögiks põdralihasupp.. nii hea supp oli lihtsalt!
Leidsin jälle midagi teistsugust: nad ei keeda kartuleid supi sees vaid eraldi, niiet siis võtad potist kartuli ja lisad supi sisse kui tahad ja siis teed ise taldrikul katki selle. Päris naljakas..
Magustoiduks saime bestemori eile küpsetatud šokolaadikooki, mis oli lihtsalt niii niii NIII hea!! Ausalt, ma pole elusees vist nii head šokolaadikooki saanud (või üldse mingit kooki. tahan reptsepti saada).
Pärast õhtusööki käisin Birkiga jalutamas ja tegin paar head pilti. Lisan need ka hiljem.. (aga võibolla mitte siia, FOTKisse kindlasti, ja/või tumblri [kes seda teab see teab] millalgi ja FBsse ehk.. vaatab)
Niiet olin tund aega Birkiga väljas.
Nüüd lähen vaatan telekast naljakat saadet Ameerika norrakatest, kes tulevad Norra, et teha tüüpilisi Norra asju. Pidi täiega naljakas olema!
Ja siis lähen magama. Homme siiski vaja ju kooli minna :) TEIL KAA!!

-kista.

No comments: