Wednesday, September 21, 2011

Nädala selgroog murtud!

Vaatasin hommikul kella, kui see näitas 5:30 ja olin niiii õnnelik, et veel poolteist tundi magada saan. Pistsin varba teki alt välja ja nii külm oli, et tõmbasin selle kohe tagasi.
Esimene tund oli kehaline. Väga hull ei olnudki tegelikult. Jooksime lihtsalt pool tundi järjest- kus ise tahtsime. Mina jooksin neid suuri suuri ringe (ma isegi ei tea, kui pikad nad on) ja kokku sain kolm ja siis veel veits peale jalgpallistaadionil paar korda edasi-tagasi. Ja kui ma kuskil metsavahel olin (või pigem võsa vahel. Ühel pool oli võsa ja teisel pool jõgi) siis äkki kuulsin, kuidas õpetaja karjus mu kõrvalt kuskilt "BRA!!" ja siis jäi vait. Ma nii ehmusin, aga õpetajat kuskilt ei näinud. Nii veider.
Teine tund oli sotsioloogia, kus mina ei teinud täna midagi, sest teised kordasid reedeseks kontrolltööks. Kuna meie seda tegema ei pea (sest see on liiga raske) siis me passisime niisama.
Sii soli inglise keel, mis oli totaalselt igav täna. Osad pole ikka veel lõpetanud oms mingite ülesannetega, mille mina lõpetasin juba üleelmisel tunnil. Nii veider. Aga vähemalt sain oma artiklit edasi kirjutada. Sain ta poolenisti valmis.. nüüd on vaja vaid nädalavahetusel sellele värske pilk peale visata ja ära kontrollida ja siis saab õpetajale saata :)
Siis oli meil matemaatika, kus oli töö. See töö ei läinud üldse hästi, sest ma väga ei saanud aru, mida ma tegema pidin. Või noh.. ma tegin nii palju kui ma sain, aga ma ei tea, kas ma kõik päris õigesti tegin. Ja siis pidin leidma x ja y'i.. ja nood olid mingid oddetall'id. oh fain.. ma ei teadnud, kuidas neid leida niiet jätsin selle üldse tegemata.
Viimane tund oli sotsiaalgeograafia mis ei olnud ka nüüd kõige huvitavam tund ever. Aga nägime teiste esitlusi veel erinevate maade kohta.. aru kõigest ei saanud aga midagi ikka.
Siis ootasin tund aega raamatukogus ja lugesin raamatut. Ning siis bussile ja koju!
Kodus käisin Birkiga jalutamas. Eksisime metsa ära - kas pole mitte tore. Lõpuks jõudsime välja mu vanaema maja kõrvale ja tulime siis koju.. Kokku võttis jalutuskäik aega 45 minutit.. veits pikemalt kui ma plaanisin. Aga vahet pole!
Metsast leidsin ka røyksopp'e. Ehk siis neid suitsuseeni. Need pole päris need ämmaemanda seened, vaid need on mingid veidramad, ma pole selliseid enne näinud. Nimelt ta on nagu seen, aga üleval on auk.. ja kui seene peale vajutad, siis august tuleb tossu.. nagu seen peeretaks! Ma täiega mängisin nendega seal, sest nad olid nii ägedad!
Siis tulime koju, ma õppisin veidi norra keelt ning siis sõime õhtust- spagetid hakklihaga.
Pärast õhtusööki lugesin ma veel raamatut ning siis pidin juba kooriproovi minema. Meid oli täna päris vähe (mitte, et meid muidu palju oleks!) aga väga tore oli. Naersime ja rääkisime ja laulsime ka!
Kuma Mona ei saanud mulle järele tulla saatis ta oma ema. Aga ta unustas mulle sõnumi saata (või noh ta kirjutas sõnumi valmis, aga unustas SAADA nuppu vajutada). Niiet ta ema otsis mu üles sealt.. Või tegelt lihtsalt sõitis autoga minu juurde, sest ma seisin parkimisplatsil.
Kodus viskasin kiirelt tagi selga ja läksin pildistama, sest taevas oli nii ilus. Pilvepoisid olid lihtsalt vigurit teinud ja kõik nägi väga kena välja..


Siin olen mina niisama päikeseloojanguga. Mulle meeldib läbi paista (tegelt oli säriaeg 10sek ja mina läksin pildile alles umbes 4l sekundil).. Läksin fotoringiga teemasse- nende tänane teema oli ka pikk säriaeg. Nii tore! :)








Ja siin on siis üks pilt sellest, kui vapustavalt kaunis see taevas välja nägi.












Mina lähen nüüd magama, olge tublid!

-kista.

4 comments:

Hanna Helena said...

Need ei ole ju ämmaemanda, vaid ämmatossu seened minuarust. Või peksan ma segast?

Unknown said...

vøimalik. mina ju ei tea. åmmaemand vøi åmmatoss, mis vahet seal on. mingi åmm on :D

Riine said...

hahahaaa, ämmaemanda :D:D:D

Kristi said...

...vahetevahel on vahede vahel ka vahe :P