Thursday, September 1, 2011

kohutav peavalu

Hommikul ärkasin ja tundsin juba, et pea veidi valutab. Mõtlesin, et küll see üle läheb et midagi hullu ju ikka pole nii et läksin kooli. Jalutasin siis jaamast mööda jõeäärt kooli ja kuulasin muusikat. Esimene tund oli prantsuse keel, mis oli päris tore täna. Lemmiktund veel siiski mitte.. Pidime numbreid harjutama, niiet kõik pidid oma telefoninumbri ütlema. Ma sain sellega isegi hakkama (uhke olen selle üle, et ma tean oma numbrit peast mitte selle üle, et ma selle prantsuse keeles suutsin öelda!). Teise tunni ajal (mis tegelikult pidi olema geograafia) läksid kõik kes tahtsid Auditoorium 4. ja siis seal rääkisid vanad vahetusõpilased Steinkjerist, et kuidas minna vahetusõpilaseks ja mida see kaasa toob ja kui äge aasta see on. Mina siis lõpus küsisin inglise keeles, et mis programmiga nad käisid ja siis nad olid nagu "WOW sa oled vahetusõpilane vä?". Aga nad olid käinud AFSi ja EF või misiganes see on.. nendega. Ma ütlesin, et ma olen YFUga.. yay.. õhesõnaga tegelikult meie direktor küsis mu käest, et mis programmiga mina olen (ma ei ole kindel, et ma teile oma direktorist rääkinud olen. ta käib kitsaste teksadega kogu aeg ja pintsakuga ja siis istub laudade peal ja sööb võileibu ja räägib õpilastega juttu).
Pärast seda oli meil samfunnsfag, kus me olime lihtsalt netis. Teised pidid mingi norra parteide kohta infot otsima (ehk jätkama seda grupitööd, mis nad olid alustanud mingi eelmisel korral). Ma olin vahepeal helenaga skaibis, et ta mu sõbrannat näeks (Lise't). Ja siis istusime Lisega ja naersime terve tunni põhimõtteliselt.
Siis oli meil lõunasöök, mille ajal kuulasime "Bubbles-my boyfriend" ja siis "My horse is amazing" lugusid ja lihtsalt naersime.
Pärast lõunasööki oli kehaline. Pidime jooksma ja vot selle tunni lõpupoole (kui mingi 10 min oli tunni lõpuni) hakkas mu pea lihtsalt nii hullult valutama, et ma pidin pikali viskama. Terve päeva oli ta olnud niimoodi veidi valus või noh.. mitte nii hull, et ma pikali peaks viskama. Aga siis oli lihtsalt nii hull olla. Käisime pesemas ja siis läksin kooliõe juurde, kes oli uksele jätnud kirja et ta on kuskil meetingul ja terve päeva ära (ma olin nii uhke, sest see oli norra keeles ja ma sain aru ju!). Läksime siis natudfagi tundi, kus meil oli asendusõpetaja kes oli päris veider. Küsis minu ja Louisa käest, et kas me oskame nendele küsimustele vastata me ütlesime, et tõlkisime need ära aga me ei saa vastata sest me ei ole seda peatükki lugenud. Ta siis ütles et "aga te võite selle ka ju ära tõlkida". Vaatasime talle lolli näoga otsa. 4 õpikulehekülge trükkida google translatorisse.. milleks?
Siis andis ta meile järgmise peatüki küsimused ja ütles, et vastake neile. Need olid lihtsad (umbes et miks populatsioon kasvab või kahaneb ja mis seda põhjustab).
Pärast kooli sain Emma isaga koju, mis oli väga väga hea, sest muidu oleksin ma pidanud oma peavaluga tund aega koolis passima.
Kodus võtsin valuvaigistit ja läksin magama. Mona äratas mind ja küsis, kas ma õhtusööki tahan aga mul lihtsalt ei olnud isu. Mõtlesin, et tulen käin siin ja siis lähen pikali tagasi, sest mul on lihtsalt nii halb olla.
Kui homme paremaks ei lähe siis lähme arstile. Aga ma tegelikult tahan homme kooli minna, sest esimene tund on matemaatika ja mulle nii meeldib matemaatika!! :)
Aga nautige elu (ja kooli!!)

-kista.

No comments: