Sunday, September 25, 2011

Nädalavahetus

Kuna ma eile ei jõudnud kirjutada, siis kirjutan täna kõik kokku, mis nädalavahetusel toimunud on.
Laupäeval sain päris kaua magadaja kui ärkasin siis haarasin midagi süüa.
Vaatasin siis mingit filmi Emmaga ning pärast käisi Birkiga väljas jalutamas. Väga kena ilm oli. Igatahes, kui ma tagasi jõudsin olid vanaisa, tema tüdruksõber ja tüdruksõbra poeg siia jõudnud. Ning siis sõime õhtust,
Terve õhtusöök oli nii hull lihtsalt. Nagu viietärnirestoranis oleks olnud, ausalt! Nii haigelt head söögid olid ja kõik oli nii tore. Naersime ja rääkisime ja kõik oli väga viis :)
Pärast õhtusööki läksin magama. Kell oli vist kümme, kui ma voodisse ronisin. Õhtusöök oli kestnud kolm tundi! AGa no mis sa teed, kui kavas on appetizer, pearoog ja magustoit.. + pärast veel kohviring ning niisama jutustamine.

Pühapäeval magasin nii kaua kui sain. Kell oli pool üksteist kui Mona mind äratama tuli ning hommikusöögile kutsus.
Hommikusöök oli ka tore, istusime ja rääkisime.. nagu ikka.
Siis käisin pesemas ning vahetasin riided.. Nimelt oli plaan minna täna künka otsa ronima! Ehk siis kõrgeima küka otsa siin Steinkjeris. Ma ei tea, kui kõrge ta oli, aga see oli väga järsk!! Kõik olime suht surnud, kui sinna üles jõudsime. Korralik trenn ikka!
Ja väga väga ilus ilm oli ka muidugi.
Üleval jättis Daniel meiega hüvasti, sest ta läks oma emaga alla, et rongile minna ja Trondheimi tagasi sõita. Väga tore kutt on. Õpib psühholoogiat, kui kooliainet, mitte kui seda arstinduse asjana. Ei oska seletada.
Igatahes meie veel käisime üleval kohviku juures, kui tegime väikse pausi. Jõime vett ja rääkisime veits. Mina tegin plaani sinna üles kevadel telkima jääda, et siis pilti teha ning pärast sellest filmi teha. Üks kutt oli teinud nii.. Iga minut tegi pildi ja siis pärast pani videoks kokku. Väga huvitav tundus.
Nii.. pärast väikest pausi ja õunasöömist hakkasime siis alla jalutama. Tulime teist teed pidi. Sõna otseses mõttes. Tee nimi oli "teine tee".. naljakas. See polnud nii järsk ja oli miljon korda pikem, aga väga tore!
Tegin pilte ka, aga ma neid täna ei viitsi lisada, niiet panen nad siia (ja tumbrl'i) veits hiljem kunagi. Aga nad tulevad!! (tumblr'i uuendasin täna nagunii, niiet võite kaema minna).
Kokku matkasime kaks tundi ning pärast tulime koju kohvi jooma ja šokolaadikooki sööma. Mina siis panin kohe pildid arvutisse ja tuunisin neid ning lõpuks vaatasin the Bee Movie't ka veel! Aega oli küllaga.. väga tore.
Siis sõime õhtust. Kuna täna oli kala siis mina sain lasanjet. Ma olen peaaegu alla vandunud selle kala proovimisegi, sest see pole kohe üldse minu jaoks.. Väga veider.
Igatahes, pärast õhtusööki lubasin ruukibu kuubiku ära lahendada, nii et seda ma siis tegingi. Ja lahendatud sain, nii et kõik olid väga õnnelikud. Siis pidin ma selle uuesti sassi ajama ja jälle ära lahendama. Sain hakkama!
Nüüd vaatame seda sarja, kus need ameerika-norrakad on norras ja teevad norra asju. Täna on nagu Russid ja teevad sama, mida Russid Norras.. ja see on lihtsalt niiii naljakas! Ma ei suuda ära oodata, millal ma ise Russi saan mängima hakata!!!! :)
Okei igatahes,
nüüd on mul aeg lõpetada, sest mu läpaka aku saab kohe tühjaks ja ma pean selle sarja lõpuni vaatama. Ning pärast seda lendan magama ära.. enne veel loen muidugi.
Aga..
Olge tublid,

-kista.

No comments: