Sunday, September 18, 2011

mõnus pühapäev

Nagu ma eile ütlesin, siis plaanisin täna vaid 10ni magada. Sellest tuli välja see, et ärkasin kolmveerand üksteist. CLOSE ENOUGH!
Igatahes siis värvisin oma juuksed ära. Või noh, toppisin omale värvi pähe ja otsustasin pool tundi raamatut lugema, aga Emma L tuli mind hoopis teatrit vaatama kustuma. Ma olin nii õnnelik, kui ma aru sain mis ta mulle ütles. Nii naljakas.
Nii ma siis istusin, üksi, ja vaatasin kuidas Emma L ja tema sõbranna Lina teatrit tegi.
See pärines mingist teatritükist, mida mängitakse igal juunil, kui Steinkjeris on Viikingifestival. Ja see rääkis mingist maagilisest kaelakeest. Kuna nad panid nii segast terve aja siis ma väga aru ei saanud, mis toimus aga põhimõtteliselt oli maagiline kaelakee, mille keegi kuri nõid vms ära varastas ja siis kõik teised seda tagasi tahtsid. Ma ei tea, miks see maagiline oli või miks seda kõik tahtsid, aga nii see oli.
Siis tulid Mona ja bestemor koju. Mina pidin minema oma juukseid pesema. Võttis kõigest 15 minutit, et kogu see värv maha saada. Veider oli. Aga maha ma ta sain ja ise olin nii õnnelik.
Nüüd on juuksed nii pehmed ausalt! Ja ma saan SÕRMED NENDEST LÄBI VEDADA! Kujutate ette? Ma pole ju niii ammu juukseid kamminud, et sõrmedki neist enam läbi ei käinud, aga nüüd käivad ja mul endal on kül hea tunne!
Kuigi see värv pole päris see, mis mul enne oli, on siiski hullult kena. Ta on rohkem punakam ja nii. Aga ta oli kõige odavam mis ma leidsin, mis oli sarnane mu vanale värvile (kõige odavam ehk 94NOK).
Igatahes siis lugesin raamatut. Mingiaeg sõin hommikust ka lõpuks, kell oli siis vist üks või midagi. Mona tegi täna jälle pihlakatest moosi. See moos on lihtsalt nii nii nii hea! AUSALT!
Siis lugesin ja passisin niisama, kuni lõpuks bestemori juurde sööma läksime.
Söögiks olid kanatiivad friikatega! niii head olid. Kõht oli rängalt tühi ka juba!
Pärast sööki istusime veel niisama ja rääkisime juttu ja naersime, ning siis tulin korraks kodust läbi et Birk võtta ja temaga jalutama minna.
Omaarust tegin täiega väikse ringi, nii et oleks pidanud minema 20-25 minutit. Tegelikkuses läks 45 minutit aga ring oli ikkagi sama suur. Ei tea. Aga tore oli.
Täna oli lihtsalt nii nii nii ilus ilm õues! Nagu suvi! Päike paistis ja vihmast polnud jälgegi! Homme hakkab sadama.
Seenevihm=yr.
siis tulin koju, rääkisin korraks Helenaga skypes ning siis läksin Alt for Norge't vaatama. See on see saade, kus need ameerika-norrakad tulevad Norrat avastama ja tahavad oma siinsete sugulastega kohtuda vms. Ja see on nii naljakas! Ausalt! Täna olid nad farmis ja tegid haigeid asju. Sõid lambamunandeid näteks. Ja siis üks tsikk juba hakkas seda omale suhu panema kui öeldi, mis need on. Ja siis ta lihtsalt ilastas terve oma rinnaesise täis! Vähe polnud naljakas siis. Ja mida üks teine kutt ütles (kes on definitely gay): "Tastes like something I've had in my mouth before". NAGU WHAT? kes ütleks seda telekas?!
Korraks rääkisin Lauraga ka.. Laura rääkis mulle oma retsist, mis teda reedel ees ootab. RETSIGE TEDA SIIS TÄIEGA!
Okei, mina lendan unemaale. Homme on siiski vaja kooli minna.

-kista.

2 comments:

Rain said...

need polnud lambamunandid, vaid komle.

Laura said...

Hah, keegi ei oska mind retsidagi, sest keegi ei tea, kes see Laura selline on:D:D