Tuesday, September 6, 2011

Oops

Vabandan, et tänane postitus pisut hilja jõuab.
Hommikul magasin kaks minutit kauem kui tavaliselt, niiet pidin kiiremini tegema. Tegelikkuses tegin vist aeglasemalt?.. Aga Mona viis mu täna kooli- vihma sadas.
Ja terve päev sadas.. tunnis oli ka hea istuda, sest koolimajas oli üpriski soe ja õue vaadates.. no tegelikult keegi ei tahtnudki õue vaadata.
Tunnid olid täna päris igavad. Geograafia, kus saime teada, et kuigi meil tunnid lõpevad kell 13.10 ei tohi me koju minna, sest me peame jääma peaministrit kuulama. Jah, ma hea meelega oleks jäänud, kui ma temast aru saaks. Emma küsis pärast õpetajalt, et kas me PEAME jääma või me ikka võime koju minna. Õpetaja ütles, et "A ei tegelikult ei pea, aga hea oleks kui jääte sest muidu jääb ainult 20 inimest".. tegi nalja omaarust.
Sellele järgnes Naturfag (loodusõpetus) mis oli totaalselt igav täna. Ainult teooria.. ainult. Ma isegi ei suutnud nendega kaasa kirjutada, sest ma olin magama jäämise äärel, niisiis lugesin raamatut, et ma magama ei jääks- ei jäänud. Klassivend vahepeal küsis mu käest (sest ta istus minu kõrval) et kas ma olen väga väsinud. Armas.. isegi tema sai aru, et ma ei jaksa seal tunnis olla.
Siis oli meil inglise keel, mis oli ka päris igav täna. Lugesime luuletust ja tegime grupid, sest homme peame seda luuletust "mängima".. või etendama vms. Mina olen jutustaja, mis tähendab, et ma pean vaid lugema. WOHOO.. ei mulle väga meeldib.. Meie grupis mängib tädi Daniel, mis on päris naljakas. Daniel on üldse naljakas poiss.
Pärast inglise keelt oli meil söögipaus. Täna olid kõik kohad mis vähegi võimalikud inimesi täis, sest oreos ei saanud istuda, kuna sealt olid lauad ära võetud ja seal olid ainult toolid.. Peaminister tuli ju rääkima. Oh well.. me leidsime mingi vaba pingi ja istusime seal.
Norra keele tund oli ka igav täna. Vahepeal õpetaja hakkas laulma, aga edasi oli ikkagi igav.
Täna olin ma nii väsinud, et võibolla olid asjad just sellepärast igavad. Aga ma ikkagi üritan üritan üritan midagi tarka ka koolis teha.
Pärast norra keele tundi läksime Emmaga šopingukeskusesse. Lendasime ühekst poest teise lootes, et ehk leiame midagi. Emma leidis mingi pusa.. aga ta üldse ei raatsinud seda tegelt osta. Aga ikkagi pidi proovima.. ja siis ütles et "iu, see on nii kole" ma ütlesin et "good for you".
Banaanikarpe siin ei müüda, pean selle Trondheimist ostma, kui ma kunagi sinna satun. Varsti.
Siis käisime veel ringi ja mina leidsin ühest poest üliilusa kampsuni.. hind? 400NOK.. olin kurb. Siis tulin koju ja mul tuli meelde, et mul on selle sama poe kupong. -50%!! JEEE.. lähen mingipäev šoppama. Ise ka õnnelik.
Siis vaatasime, et mingi kutt mängib kitarri ja laulab ja mingi hull rahvakogunemine oli, kõigil punased roosid käes. Töölispartei.. Peaministri partei.. ja siis äkki.. PEAMINISTER! JEEE, võin nüüd uhkusega kinnitada, et mina olen näinud Norra peaministrit. Ma vist ei ole isegi Eesti oma oma silmaga näinud... ah valetan, laulupiul ikka! :) Aga igatahes väga tore.
Siis läksin mina restorani juurde, sest täna sõime väljas millegipärast. Ma ei tea miks aga lihtsalt. Pitsa oli kõigest 200NOK ja ülisuur. Mina sõin pastat, carbonarat. (haha Andra&Maarja&Laugren&Riine). Mul oli pärast seda kõht lihtsalt nii täis, et ma ei tahtnud mõeldagi söögist enam. Nii paha hakkas, sest ma sõin selle pool pastat ära. Veider.
Siis tulime koju.. Mina sõitsin Monaga ja Emma L. sõitis Gunnariga. nad jõudsid enne koju, kuigi me sõitsime lühemat teed pidi. Ma jooksin ukse juurde, et enda võtit saaks lõpuks kasutada. Sain!! Nii vinge! Mulle nii meeldib mu majavõti.
Ah.. avastasin veel, et (vähemalt minu perekonnas) on nii, et neil ei ole neid tavalisi võtmeid. Neil ongi ainult mingite piltidega vms. (No mul on see Norra lippudega) aga mu isal on roosa Maggie Simpsoniga ja emal on punane Lisa Simpsoniga.. Nii et ma ei tea, neile vist ei meeldi tavalised võtmed? Vähemalt ei lähe sassi, mis on kelle oma :)
Kodus tegin kohe oma inglise keele kodutöö ära, postitasin pildid internetti (tumbrli ei jõudnud siiski, andke andeks) ja siis läksin magama.
Ärkasin kell 9, sest mu tugiisik helistas mulle. Rääkis endast ja ma rääkisin endast ja siis ta ütles, et ma võin neile külla minna, kui ma Trondheimi satun. Võtan plaanidesse.
Siis rääkisin emme ja issiga skaibis.
Nüüd lähen magama.. jälle. Meil on juba väike nali siin et kui ma ütlen, et ma olen väsinud siis Mona ja Gunnar vaatavad mulle suurte silmadega otsa "EI OLE? PÄRISELT?".. ainult naljaga.
Niiet nagu te aru saate siis mul läheb väga väga hästi Norras! :)

-kista.

No comments: