Monday, September 26, 2011

Nädal on jällegi alanud

Jõudsin kooli pool tundi enne tundide algust.
Esimene tund oli inglise keel, kus me lugesime mingit näidendit ja pärast arutasime, kes on hea õpetaja ja milline mitte. Väga tore tund oli. Kodutöö jäi ka, isegi. Peame mingi.. asja tegema. Ühesõnaga mina sain selle juba tunnis valmis. Ei olnud midagi rasket.
Siis oli meil sotsioloogia, kus meid jaotati gruppidesse ja siis pidimemingit grupitööd hakkama ette valmistama. Ma sain parima ülesande: otsida pilte. Wippeee!! :)
Ahjaa, enne sotsioloogiat Jüri saatis mulle riibkukuubiku valemi, mida mul hädasti vaja oli, sest ma ei mäletanud. Ja ma ei saanud kooli internetivõrguga sinna lehele minna, sest see oli blokitud selle kategooria pärast vms. Veider. Igatahes ta saatis mulle selle ja ma olen väga tänulik.
Siis oli meil ajalugu. Mille ajal mängisin kuubikuga.. Ja siis õpetaja tuli minu juurde: tead kista, me rääkisime sinust. Mul oli nagu "omg, mida ma tegin" ja siis ta täiega naljatles et "ei õpilased on lihtsalt väga huvitatud, kes sa oled ja kuidas on siin istuda ja mitte midagi aru saada?" ma mingi "veider.. " ja siis õpetaja ütles mu klassivennale (kellega ta oli minust rääkinud) et "no näed, ta ei hamusta. Tule ja räägi temaga siis" aga see klassivend ütles et ta ei julge, sest ta inglise keel on nii halb.
Jumal..
Nad võiksid üle olla sellest mõttest, et nende inglise keel on halb, sellel pole ausalt mitte midagi viga. Pärast rääkisin ise temaga. Ta tahtis teada, kust ma pärit olen ja.. Maitea, niisama. kõigest. Tore poiss.
Pärast ajalugu oli söögivahetund, mille ajal raamatukogus istusime. Ja siis ma poole lause pealt leidsin raamatu Eestimaast! Nii naljakas oli seda lugeda, sest ta oli norra keeles ja kui veider on ikka lugeda omaenda riigist võõras keeles, ja isegi midagi aru saada. Naljakas.
Siis oli mul prantsuse keel, mis oli ka väga tore. Rääkisime niisama juttu ja midagi tarka just väga ei teinud. Peale kuulamisülesande ja selle kordamise :)
Viimased kaks tundi oli sotsiaalgeograafiad, mis möödusid väga kiiresti. Esimeses tunnis pidime küsimustele vastama (ma trükkisin küsimusi arvutisse ümber!!)
Teise tunni ajal vaatasime mingit filmi. Loodusfilmi. Teema oli vesi ja see, et vesi saab otsa. Ja mitte ainult vesi, vaid kõik Maa resurssid ja inimesed ei oska neid üldse kasutada ja ainult raiskavad. Parim näide oli Dubai, kuhu lihtsalt ostetakse absoluutselt kõik sisse, ja kus tegelt ise pole mitte midagi.
Veider on vaadata filmi kus räägitakse, et "vett kasutatakse liiga palju jnejne" ja ise jood samal ajal vett. VEIDER!
Ja siis läksin bussile. Ja rääkisin bussijuhiga juttu. Nimelt, ta on Tallinnas käinud ja tal elab sõbranna Saaremaal, kelle nimi on Janika. Väga tore. Ta oli nii sõbralik ja tal oli nii hea meel, et ma Norra valisin ja Steinkjerisse sattusin. Tore naine.. väga tore.
Siis tulin koju. Vihma sadas. Nii et ma olin korralikult läbi vettinud, kui ma tuppa jõudsin. Peale selle avastasin, et kõik mu kohad valutasid sellest eilsest mäkke ronimisest. Masendav.
Kodus istusin ja lappasin IKEA kataloogi. Kõigest 300lk.. miks mitte. Veider. Kõike saab sealt, naljakas. Lähim IKEA on Trondheimis, Mona lubas mu sinna viia, lihtsalt niisama :)
Siis lugesin veits raamatut ja lahendasin Emma L meeleheaks veel ruubiku kuubikut. Ning pärast sai juba õhtusööki. Kartulipuder brokkoliga. Väga hea, mulle nii meeldis.
Siis läksid Mona ja Emma L kinno, kutsusid küll mind ka aga ma arvan, et see oleks suhtmõttetu raha raiskamine olnud, sest see oli mingi Norra multikas ja ilmselgelt ju Norra keeles ka.
Ma siis tegin väikse uinaku. Ei midagi erilist, lihtsalt tunniks pikali ja siis jälle üles.
Siis rääkisin Pätu ja Lauraga msnis ja nüüd plaanin vaikselt magama minemist, sest ma olen siiski niii väsinud. Saaks ühe ilusa pika une maha tõmmatud oleks hea olla kohe homme!
Õnneks homme pole nii pikk päev, mulle see ainult meeldib.
Olge tublid,

-kista.

No comments: