Tuesday, September 13, 2011

Uus klass! :)

Hommikul oli nii halb ilm. Vihma muudkui sadas ja sadas, aga eks pole midagi. Riided selga ja ikka kooli! :) Ei olnudki väga läbi vettinud, kui sinna jõudsin.
Kuna pidin selle meie õppealajuhatajaga kokku saama ja teda ei tulnud siis ma mõtlesin, et äkki ta jälle unustas ära niiet läksin infopunkti küsima. Täna oli seal tore tädi, kes ju inglise keelt ei räägi, niiet ma pidin norra keeles üritama küsida, kus Liv Karin on. Aga ta vist sai aru.. midagi. Igatahes ta umbes ütles, et mine tagasi kontorisse ja oota. Noh okei, läksin siis tagasi ja oh imet, Liv Karin oli seal!
Sain siis oma uue tunniplaani ja kõik kõik kõik ilusti. Käisin kohe raamatukogus ka, kus läks hiiglama kaua aega, sest onu lihtsalt ei saanud aru, miks ma õpikuid tagasi viin ja uusi tahan. Lõpuks seletasin talle, et ma ei ole enam Vg1 vaid Vg2 ja mul on teise klassi õpikuid vaja.. No ta siis otsis mulle need ja andis, ise väga õnnelik polnud muidugi. :)
Tundi polnud mul enam mõtet minna, sest 3 minutit oli tunni lõpuni, niisiis viskasin oma asjad kappi ja otsisin klassiruumi üles, kus uue klassiga esimene tund pidi toimuma.
Kaks poliitikat. Ja tegelikult polnud see vaid minu klass, vaid kõik kolm paraleeli segamini, kes poliitika valinud olid. Päris naljakas oli. Meid jaotati rühmadesse (5 rühma oli vist) ja iga rühm sai ühe partei, keda nad pidid esindama. Idee oli selles, et see partei ei oleks see, keda sa päriselt ise toetad, vaid hoopis midagi muud. Niiet kui lõpuks debatiks läks oli päris naljakas (vahepeal mu klassiõde veits seletas mis toimub ja mida me teeme).
Pärast poliitikat oli söögivahetund, mille ajal vaatasin ma jälle south parki. Ja siis oli meil prantsuse keel. Jah, prantsuse keele tunnid meeldivad mulle nüüd palju paremini, sest mul on väga väga tore õpetaja (sama, kes poliitikas) ja ta on lihtsalt niii tore! Kui ta minuga prantsuse keelt räägib siis aeglasemalt, et ma ikka aru saaks. Ja kui ma aru ei saa siis ütleb aeglaselt norra keeles.. ja siis alles viimasena inglise keeles, niiet ta meeldib mulle väga. Peale selle on meie prantsuse keele klass hästi väike (6 inimest täpsemalt) ja kõik on väga sõbralikud ja toredad. Ja meil on plaanis Pariisi minna märtsis, ma isegi ei julge mõelda, kui kallis see on ja kas ma üldse minna saan, aga mingi plaan on. hehe :)
Pärast prantsuse keelt kolasin mööda koolimaja ja üritasin leida klassi A107.. mul polnud reaalselt õrna aimugi, kus kohas see olla võib, aga kuidagi leidsin üles.
Ja siis kohtusin oma terve uue klassiga. Mu õpetaja on väga väga tore, ta kohe võttis mu kaasa ja tutvustas klassis kõigile. 2. klass on veel sellepärast parem, et nad on kõik juba aasta koos olnud ja tunnevad end palju ühtsemalt, kui 1, kus ma enne olin. Igatahes norra keele tundi meil ei toimunud, sest me läksime klassipilti tegema. Ei usu, et siin neid veidi teistmoodi tehakse, kui Eestis. Eestis on üks pilt see korralik ja teine siis see "naljapilt".. aga siin on asjad hoopis teisel tasemel. Siin tehakse ikkagi vaid üks pilt, aga sellel pildidl on mingi "teema". Meie klassi teema oli, et kõik on nagu kuskil puhkusel! (Õnneks oli mul seljas lilleline kleit, niiet ma päris sobisin teemaga kokku). Niiet kõigil olid mingid lühikesed püksid ja kaabud ja päikseprillid ja.. Lihtsalt nii naljakas oli!
Üks mu klassivend oli pannud jalga need ujumiseks mõeldud jalanõud, millega saab vees hästi kiiresti ujuda (ma ei mäleta kuidas neid kutsutakse.. nagu konnajalad näevad välja). Ja siis tal olid seljas vaid lühikesed püksid. Tema pandi siis kõige ette pikali maha!
Teisel mu klassivennal oli "kerge" meik näos. Ta oli mingit tsikilt laenanud puudrit ning nägi välja nagu keegi Jersey'st.. kui ma teda nägin siis ma lihtsalt hakkasin naerma. Ta ütles, et see pole üldse naljakas ja siis naeris ise ka.
Aga poistel olid valged särgid ja enne, kui pilt tehti siis nad tegid need märjaks.. nagu mingi wet T-shirt picture oli meil. Väga väga väga tore!
Ja kõik mu klassis kohe küsisid et kust ma olen ja kes ma olen ja miks ma olen ja kuidas ma olen.. ja siis üks mu klassivend ütles, et "YEAH, we're all VERY nice guys here!!!". Seda ütles ta selle peale, kui mu klassijuhataja umbes kõikite poiste kohta oli öelnud, et nad on väga toredad :)..
Igatahes siis jalutasin kesklinna, pärast tunde. Jäin 1 minuti bussile hiljaks ja nägin, kuidas ta mul eest ära sõitis. Kas pole mitte tore. Niiet istusin ja lugesin raamatut pool tundi.

Koju jõudsin nii, et kedagi polnud aga kohe, kui olin uksest sisse saanud siis Mona tuli. Ja siis läks ta Emmale järele.
Õhtusöögiks oli küpsetatud pannkook peekoni ja maasikamoosiga. Tundub veider? Jah, oligi.. aga see oli nii hea! Reaaalselt! Ma ei uskunud, et see nii hea on.. (ma mõtlen ta oli niisama ka hea, skeptiliseks tegi mind see maasikamoosiga söömine).
Aga praegu sukeldun oma raamatumaailma ja varsti lähen vist magama, sest ma olen tänasest päevast nii väsinud.
Kool algas nagu otsast peale. Uued nimed, uus klass.. kõik on uus. Jälle. Aga ma olen õnnelik.
Lubasin endale täna, et nüüd hakkan ilusti norra keelt õppima ja ei kasuta enam nii palju inglise keelt!!!!!!!!! Ehk õnnestub.

-kista.

1 comment:

kädi said...

Need konnajalgade moodi asjad on ehk lestad :P