Saturday, September 3, 2011

Jälle üks rahulik laupäev.

Hommikul magasin kella kümneni ning siis ärkasin. Täna sõime kõik koos hommikusööki: mm kui hed võileivad. Ma tegin kohe kaks võileiba pruuni juustuga, sest täna maitses see erakordselt hästi!
Pärast hommikusööki koristasin oma tuba. Panin kõik kilekotid ilusti kokku ja kappi ja tegin oma kapi korda ja tõmbasin isegi tolmu. Prügi viskasin ka ära..
Siis koristasin oma vannitoa ka ära.. ehk siis lihtsalt pühkisin kraanikausi lapiga puhtaks, rohkem polnud vaja teha. Ahjaa, vanni ka! :)

Siis lugesin oma toas raamatut. Kell oli kaksteist, kui Mona minu käest küsis, et ega ma näljane ei ole. Ma naersin ja ütlesin et ei ole.. ja siis ta naeris ka.
Siis otsustasin norra keelt õppida. Ehk siis lugesin raamatut ja uurisin nende lauseehitust.. ja mis järjekorras sõnad küsilausetes on jaaaniiiedasiii..
Kirjutasin tegusõnu ka üles, mida mul arvatavasti vaja võib minna. Ning siis lihtsalt kordasin seda kõike ja õppisin veel uusi sõnu.
Ei saa öelda, et sellest kõigest mulle väga palju midagi meelde jäi, aga ma arvan, et kui ma selle üle kordan ja veel üle kordan siis küll see mulle pähe jääb!
Siis ütles Mona, et lähme täna bestemori juurde õhtust sööma. Niiet panin end valmis ja jalutasime sinna. Söök oli just valmis saanud! Mmmm nii hea!!
Kana kaste kartulite ja nende väikeste kapsastega. Lihtsalt nii hea söök oli. Siis istusime veel lauas ning rääkisime juttu.. kõigest. Siis tõi bestemor šokolaadikooki. Ja ütles, et kui Mona väike oli siis nad kutsusid seda "parimaks ema koogiks" ja siis ma särasin ja ütlesin seda norra keeles ja siis Mona lõi mulle high five'i ja ütles, et ma võin veel teise tüki võtta.
Naersime ja rääkisime niisama laua taga kuni Mona küsis kas see on okei, kui ma Emma L. ta sõbranna juurde saadan. Ma ütlesin et see on väga ok, sest ma mõtlesingi, et lähen koju ja viskan korraks pikali. Ta ütles, et nad tulevad varsti Gunnariga järele.
Läksin siis koju, panin muusika käima ja viskasin pooleks tunniks pikali, sest ma olin ikka korralikult väsinud. Ise ka ei tea millest, sest ma ju polnud päev otsa mitte midagi teinud. Veider.
Siis tulid Gunnar ja Emma L. koju ning varsti pärast seda tuli ka Mona.
Praegu räägin Andraga MSNis juttu ja varstikohe lähen filmi vaatama. Täna on Armageddon telekast, niiet tuleb üks filmiõhtu jälle :)
olge tublid!

PS! Emma L. on edaspidi minu väike õde (Emma Linnea) ja Emma E. on minu klassiõde (Emma Edvina)

-kista.

No comments: