Thursday, September 15, 2011

"tegus" päev koolis

Esimene tund pidi olema sotsiaalgeograafia aga see jäi ära, sest õpetajat polnud. Jehuu, vaba tund, just mida ma ootasin! Or not.
Teine tund oli meil ka vaba.. niiet kujutage vaid ette, kui kaua ma oleksin hommikul magada saanud, kui ma oleks vaid teadnud, et meil tunde pole!
Igatahes istusime siis Luca ja Jessicaga raamatukogus. Mina lugesin raamatut ja täitsin oma uut norra keele töövihikut, et ma ikka kiiremini norra keele selgeks saaks. Luca kaudus kiirelt kuskile ära ja Jessica ka.. ma siis lugesin raamatut. Raamatukogu oli inimtühi.. peaaegu. Veider..
Igathes pärast kahte vaba tundi oli meil prantsuse keel, mis oli päris tore. Laulsime seal laulu.. ja siis kuulasime mingist maakonnast juttu. Kuna tegelikult oli meil täna prantsuse keeles tunnikontroll, mida mina ega Jessica ei pidanud veel tegema, sest me ei teadnud teemat, siis selle ajal lugesin ma raamatut.
Pärast prantsuse keelt oli meil jälle vaba tund, mis oli jälle sistustatud raamatukogus istumise ja raamatu lugemisega. Veider..
Ja viimane tund oli inglise keel, mis oli päris huvitav. Rääkisime juttude ülesehitusest ja ühesõnaga kuidas juttu kirjutada ning pärast tegime mingeid harjutusi ning siis lugesime veel mingit juttu, mis oli väga tore. Ainult et mind häiris selle kirjutanud naine. Autori kohta oli kirjutatud, et "On maailma parim fantaasiaromaanide autor" ei, kindlasti mitte. Pakun, et te kuuleksite ka seda nime esimest korda, kui ma vaid teaks seda teile öelda. Ja siis oli seal veel, et tema töid on võrreldud J.R.R. Tolkien'i töödega ja no ma pärast seda ei tahtnud üldse enam lugeda seda juttu. Kuidas saab Tolkieniga kedagi üldse võrrelda? Ahhh..
igatahes.. inglise keel möödus kiirelt ning pärast seda jalutasin kesklinna, kuna vihma ei sadanud. Vihma hakkas kallama siis, kui ma bussipeatuses bussi ootasin.. Nii ma siis seal seisin oma vihmavari käes, põlvikud jalas ja kuulasin muusikat. Nägin vist päris koominile välja, sest kaks inimest kes mööda kõndisid naersid mu üle. Või lihtsalt naeratasid mulle? Äkki kuulasin ma muusikat nii kõvasti, et nad kuulsid.. Ei tea..
Igatahes tulin siis koju, rääkisin Monaga ja tegin oma harjutusi töövihikust ning siis söime õhtust. Pärast õhtusööki rääkisime veel ülikoolist Norras ja üldse kõigest. Siis passisin ja lugesin raamatut ning siis jälle norra keelt õppima.
Meil saab ikka päris palju nalja, kui ma üritan norra keelt rääkida ja välja tuleb midagi sellist, millest keegi mitte midagi aru ei saa. Veider.
Näiteks ma ütlesin norra keeles et "ma ei tea".. mis on (Veit itt sjø) minu dialektis. Aga kuidas mina seda ütlesin? Veil i slö.. Jah, close enough indeed.
Kuna kell on palju (või siiski alles üheksa) hakkan ma magama minema, sest ma olen millegipärast täna väga väga väsinud. Ei tea millest see tuleb.
Homme on pikk koolipäev.. hoidke pöialt!

-kista.

2 comments:

Anonymous said...

Mis selle kirjaniku nimi on, keda Tolkieniga võrreldi? Ja muidu üli mõnus blogi sul :)

Unknown said...

Ursula K. Le Guin oli see kirjanik