Friday, September 2, 2011

Koolis täna ei käinud

Terve öö korralikult magada ei saanud, sest need mingid linnud tulid ju tagasi kuskilt ja nüüd nad passivad seal lahesopid ja krääksuvad. Ilmselgelt pani see mu pea veel hullemini valutama. Järeldus- hommikul ei olnud mul hea olla ja pea valutas endiselt. Jäin koju. Mul oli täiega kahju, sest ma ootasin nii matemaatikasse minemist :(
Aga igatahes..
Mona lubas mul veel paar tundi magada ning siis käisime arsti juures. Onu oli väga tore, küsis ja kirjutas ja küsis ja mõõtis vererõhku. Kirjutas mulle välja mingid tabletid ja ütles, et see arvatavasti on migreen, aga kuna seda ei saa lihtsalt diagnoosida (või on seda üldse võimalik päris täpselt diagnoosida? ma ei saanud temast väga hästi aru selle koha pealt) siis ütles, et ma kohe võtasin kaks tabletti kui ma söönud olen ja siis õhtul ka, kui mul veel parem ei ole ning siis pidin lootma, et need tabletid aitavad ja mul on homme juba parem.
Tulime siis koju ja kell oli pool üksteist. Otsustasin siis lõpuks hommikust süüa ning siis vaatasime Monaga filmi (Nemo't vaatasime, sest see on nii nunnu). Võtsin ka kaks tabletti kohe pärast sööki.
Pärast filmi tundsin juba, et on parem olla, aga selline väsimuse tunne oli. Mitte nagu unine väsimus, vaid selline tunne, nagu oleks mingi kilomeetreid maha jooksnud. Kõik kohad olid nagu lödid ja väsinud.
Lugesin siis veidi raamatut ja siis lugesin norra keelseid raamatuid (lasteraamatuid siiski) ja olin jälle nii uhke enda üle, et rohkem aru sain kui eelmisel korral. Nii tore :)
Siis olin natuke arvutis ning jäin vist pooleks tunniks isegi magama. Pärast lugesin jälle norrakeelseid lasteraamatuid.
Siis sõime õhtust: õhtusöögiks olid grillitud ribid! JEEHUUU.. nii head olid lihtsalt! Ja siis olid veel kartulid ürtidega!! TAGA PAREMAKS NOH!
Pärast õhtusööki tegi Mona mulle jälle "norra keele testi" ehk siis küsis mis asi on mis norra keeles ja ma isegi teadsin kõike, mida ta küsis. Taldrikut ei teadnud niiet ma ütlesin eesti keeles "taldrik" ja siis Gunnar lõi mulle patsu ja ütles et "JEEE, ROOTSI KEEL!" nalja sai.
Siis seletasin (või üritasin) mis asi on kohuke. Nad ei saanud väga täpselt aru aga.. no ma ju ei oska seda seletada. Näitasin pilte ka.. nad lubasid eestisse tulla ja proovida. Ega muudmoodi vist ei saagi teada?
Siis sain jälle targemaks.. Kas teie teadsite, et just eestlased leiutasid kohukese? (või noh ma polnud enne selle peale mõelnud, kust see tegelikult tuli) NII ÄGE!!
Pärast kohukestest rääkimist tuli selline kohukese isu peale et ma ei tea mida ma teen.
Eilsest kehalisest on mul jalad valusad, sest me pidime ju mägedest üles jooksma (või noh mätastest pigem..)
Nüüd ootan, millal Andra või Laugren või keegi skaipi tuleks, et ma nende kõigi nägusid näeks kasvõi korraks. Ja siis lähen perege mingit filmi vaatama. Ei ole veel kindel mida.. aga midagi vist vaatame.
Tegime ka plaane järgmiseks nädalavahetuseks, aga nendest siis, kui need päris kindlad on :)

-kista.

4 comments:

Helena said...

Su pere on NIIII AWESOME!:) ole tubli ja loodan et peavalu läheb ära:)

Unknown said...

Ma tean, mulle pole vaja seda enam öelda. Jaaah, saad sa aru need tabletid aitasid! (ma võtsin õhtul ka veel ühe igaks juhuks) niiet nüüd pole seda enam! Vähemalt täna mitte, loodetavasti ka homme enam mitte.

Anonymous said...

Kohukesi saab ise ka teha ju :D. Ma võin retsepti üles otsida, kui soovi on :).

Unknown said...

Ja ma leidsin selle juba internetist, aga tundub liiga palju möksimist minu jaoks.. niiet ma ootan kuni ma Eestisse tagasi saan ja söön siis oma lemmikuid :)