Friday, September 16, 2011

and DO THE FRIDAY WAVE!

Hommikul oli raske ärgata.. aga kohe kui mul meelde tuli, et täna on reede läks elu ilusamaks. Hakkasin riidesse panema ja avastasin, et mu pea valutab. Great success. Arvatavasti valutas juba eelmisest õhtust, sest pärast lauluproovi polnud mul üldse hea olla.
Esimesed kaks tundi olid kehalised. Alguses istusime klassis ja vaatasime arvutiekraani ning siis läksime välja jalgpalli mängima. Midagi väga huvitavat ei juhtunud.. Lõpuks jooksime lihtsalt mööda jalgpalliväljakut edasi-tagasi. Osad läksid millegipärast mujale jooksma.. või noh ühte suurt ringi. Kui kehaline läbi oli ja ma riideid läksin vahetama siis kaks mu klassivenda jõudsid just tagasi, küsisid, et kas kehaline on läbi ja kui ma ütlesin et ja siis nad hullult hakkasid hingeldama ja hoidsid seinast ja käsipuust kinni. Nii naljakas oli neid vaatada, ausalt! :)
Siis oli meil matemaatika, mis möödus väga kiirelt ja üpriski igavalt, sest me ei teinud midagi tarka väga.
Pärast matemaatikat oli mul väga väga väga halb olla. Mu pea lihtsalt lõhkus otsas ja ma ei suutnud püsti seista. Niisiis viskasin kuskile nurka pikali ja võtsin kaks tabletti sisse. Lamasin seal rahulikult nii kümme minutit või midagi. Samal ajal rääkisin Emma ja Jessicaga juttu. Pärast otsustasin siiski püsti tõusta ja laua taha istuda, et oma lõuna ära süüa.
Siis oli norra keele tund, mis oli väga tore. Mina täitsin oma töövihikut, teised rääkisid Beowulfist. Ja siis pärast rääkisin ühe klassiõega niisama juttu ja olime toredad.
Siis pidi meil olema samfunnsgeografi, mis aga jäi ära, sest õpetaja oli ametis saksa grupiga, kes olid kaks nädalat meil koolis. Niiet selle asemel istusime ja kuulasime muusikat ja rääkisime tühja-tähja.
Viimane tund oli sotsioloogia, mis möödus väga väga kiirelt ja oli tore. Naersime ja tegime Jessicaga oma loogikat..
Kui sul on 25 kilo kala ära jaotada 5 inimese vahel, siis kuidas sa jaotad?
Meie teooria:
-1 kilo sellele, kes teisi kritiseeris, (tal oli käed kipsis)
-2 kilo sellele, kes teisi lõbustas ja kitarri mängis
-4 kilo sellele, kelle paat see oli
-6 kilo sellel, kes vähemalt ÜRITAS kala püüda
-12 kilo sellele, kes kõik 25 kilo kala reaalselt püüdis.
Kas pole mitte loogiline?
Siis tulin bussiga koju. Bussijuht oli vihane mu peale, sest ma ei kontrollinud oma piletit. Anna andeks noh!!
Koju jõudsin siis vahetasin riided ja rääkisin Mona ja Emmaga juttu.. niisama. Kuulasime veel norra keelseid Disney laule ja ma pidin lubama, et vaatan Lion Kingi norra keeles (inglise keelsed subtiitrid on lubatud). Ning siis sai õhtusööki. Bestemor oli ka meie juures söömas.. söööögiks oli.. *trummipõrin* LASANJE!
väga väga väga hea lasanje oli, ausalt!
Pärast õhtusööki olin oma toas, täitsin norra keelset töövihikut ja vaaatasin niisama filmi. Ja siis läksin alla tuppa, et Idolit vaadata. Nägin Alfi esinemise ära (ta on minu lemmik) ja siis tulin tagasi tuppa, et Jüriga Skypes rääkida. Polnud ammu rääkinud.. sai naerda.. ja niisama passida ja lolli mängida.
Nüüd loen veidi veel raamatut ja lendan siis unemaale. Homme lähen ostan juuksevärvi.

-kista.

No comments: