Tuesday, September 6, 2011

Pilte eilsest

Fotkist leiate pildid SIIA KLIKKIDES! Fotkis on päris vähe pilte, sest ma ikka valin mida ma teile näitan, niiet te väga midagi suurt ei leia. Siia lisan ka veel paar.. + hiljem leiate ka tumblrist mõne!


Litago šokolaadipiim (HAHAHA MARRO vol2)
See on siis see, mida ma peaaegu iga päev joon ja uskuge mind, see on lihtsalt nii hea! Eestis leiduvad šokolaadipiimad on haledad selle kõrval.













































1) Päikeseloojang. Üks kutt püüdis seal kala. Hiljem köögiaknast vaadates paistis, nagu meri põleks, sest ta oli lihtsalt nii kollane. Vapustavalt kaunis!

2) Mina niisama kividel istumas ja vaatamas. Paradisbuktal põhimõtteliselt, aga ma kahtlen, et väga paljud seal kividel turnimas käivad nagu mina.

3) Mina päikeseloojangut nautimas.. Päikeseloojangut ja künkaid.

-kista.

1 comment:

Kristel said...

Ma vaatasin alguses, et sa oled sellel teisel pildil vees. :D:D:D