Sunday, September 11, 2011

ja nädalavahetus ongi läbi :(

Hommikul magasime Emmaga kaua.. kaua kaua.. lõpuks ärkasime kell 12 umbes. Enne seda vaatasime minu toas pool tundi Idol'i videod ja naersime.. "LET MY PEOPLEE GOOO.. " (and the COW SAYS MOOO)
Ja siis vaatasime väikest merineitsit.. seda õiget versiooni siis seekord. Kas pole mittte tore. Ma ei mäletnutki, et see nii hää film oli, ausalt! Niii et soovitan seda vaadata, see on vääärt :)
Siis läks Emma koju ja mina tšillisin niisama ringi ja olin poolunes. Lugesin oma raamatut ka veits, loodan teieipäevaks selle läbi saada (kahjuks homseks vist siiski ei saa.. aga vaatab seda asja).
Mingiaeg tuli Mona ja ütles, et lähme bestemori juurde sööma. Vahetasin siis riided ja hakkasime minema.
Eelroaks jälle king crab, aga see on lihtsalt nii niii niii hea, et te ei kujuta ettte! Ja siis oli pearoog: lõhe. Jah, ma proovisin.. ei, mulle ei maitsenud. Ma ei tea mis mul viga on, aga see lihtsalt polnud minu maitse järgi.. üldse. Veider.
Aga mina sõin muidu pastat tomatikastmega, väga hea oli!! :)
Siis tulin koju ja rääkisin Helenaga skypes.. Ja leppisime kokku, et Helena tuleb mulle külla pärast jõule. Kas pole mitte väga väga tore? (kuna Laura ei saanud tulla siis tuleb Helenaaa!!!) niiiet nüüd ma juba väga väga ootan uut aastat ja jõule, et Helena siin olleks!! Niiii niii niiii tore!! :)
Siis jõudsin natuke pilte vaadata ja nendega tegutseda ja siis tuli Gunnar koju. Täiesti läbi vettinud, sest õues sadas lihtsalt väga hullu padukat. Nii naljakas.. Ja kohe pärast teda tulid Mona ja Emma L. Veel hullemini läbi vettinud (Gunnaril oli minu vihmavari, kuna ma olin selle bestemori juurde unustanud). Kui mina koju tulin siis vihma ei sadanud.. ja ilmselt seepärast ma vihmavarju sinna unustasingi :)
Nüüd kirjutan blogi, kohe panen veel pildid arvutisse ja ehk jõuab siia ka pilt minu koogist, mis ma eile siis tegin :)

-kista.

No comments: