Thursday, September 8, 2011

Ekslesime metsas

Hommikul sain magada 15 minutit kauem kui tavaliselt, mis oli väga tore.
Esimene tund oli prantsuse keel, kui ma õigesti mäletan. Jah.. midagi väga ei teinud. Kuulasime mingeid kuulamisülesandeid ja rääkisime endast, prantsuse keeles.
Teine tund pidi vaba olema. Aga oli geograafia. Sinna jäin ma hiljaks, sest meil oli ju vahetusõpilastega kokkusaamine. Rääkisime oma.. ee.. ma ei teagi kes ta siin koolis täpselt on. Umbes nagu õppealajuhataja vist.. Või midagi sellist. Igatahes ta vahel räägib meiega. Tegi meist neljast pilti ka ja paneb selle meie kooli kodulehele vist üles. Ei tea täpselt. Väga tore naine.
Leppisime temaga kokku, et homme kohtume ja räägime minu klassi vahetusest, sest arvatavasti see siiski toimub, kuna ainult inglise keelt ja matemaatikat ei saa ma ära vahetada, kuna see oleks liiga raske ja arvatavasti need tundide ajad väga ei klapi.
Siis läksin geograafia tundi. Jõusin sinna kakskümmend minutit enne tunni lõppu. Päris naljakas oli.. kõik vaatasid mind nagu tonti, sest Louisa oli juba ammu klassis. Nimelt käisin mina veel selle naisega kaasas ja ta näitas, kus tema kontor on, kuhu ma homme minema pean. Ja kuna ma leppisin temaga kokku, et kohtume kell 11 (norra keeles!) siis mu norra keele õpetaja nägi ja kuulis mind ja lõi mulle high five'i. Väga tore. Ja siis pidin ma klassi otsima, sest ma olin totally lost.
Aga üritasin vastata nendele küsimustele, mis meil õpikus olid.. ei tulnud väga välja. Googeldasin küll kõike, aga ikkagi õiget vastust väga ei leidnud.
Siis oli meil samfunnsfag. Keegi vist väga õpetajat ei kuulanud. Minu arust ei kuula teda keegi mitte kunagi. Poisid eespingid mängisid mingit rallimängu.. Mina lugesin internetist nalju ja Emma E. oli terve aga facebookis. Naljakas tund see ühiskonnaõpetus.
Lõunapausi ajal vaatasin South Parki ja sõin võileibu. Nagu tavaliselt. Istusime jälle sofal.
Siis vahetasime jalanõud ja läksime naturfagi klassi. Ja siis läksime kõik koos metsa! Kõigepealt kõndisime nii 20 minutit, et metsani jõuda ja siis läksime metsa. Päris naljakas oli, sest nii mudane ju oli ja me pidime mäest üles minema. Mu klassivend Jörgen kogu aeg karjus kõigile et "minge kiiremini!!" sest ta tahtis pooljoosta üles, kuna tal oli lumivalged Lacosted jalas. Tundsin talle kaasa. Enamikul olid mingid tennised või midagi. Paaril inimesel olid kummikud ja minul olid emalt laenatud matkasaapad. Niiet mina ei saanud märjaks ja kõik oli väga hea!
Igatahes meid pandi rühmadesse.. neljastesse. Mina olin koos Emma, Kristiani ja Elendiga (issand ma ei ole kindel, et ta nimi Elend on). Igatahes meil sai väga nalja.
Vaatasin, et Emma ja Elend lähevad kuskile niiet karjusin et oodake mind ka. Jooksin (nii palju kui metsas joosta saab) neile järele ja siis äkki jõudsime välja kuskile lagendikule. Karjusime "KRISTIAAN!" ja tema hääl tuli üldse kuskilt mujalt, mingi vale koha pealt. Oh well.. kõndisime ja korjasime siis seeni ja marju ja lehti ja värke ja kirjutasime üles, milliseid puid/põõsaid/seeni/marju me näeme ja siis äkki avastasime, et me oleme kuskil jumala lambi koha peal. Ja siis tuli õpetaja sinna, kes korjas mingeid lehti, et neid meile esmaspäeval tunnis näidata. Okei.. Ta siis rääkis meiega ja äkki lihtsalt kadus ära. Läks kuskile ma ei tea kuhu..
Küsisin Kristiani käest, et kummale poole me peame minema ja ta ütles mulle et "söö mustikaid, siis on kõik ok!" ma mingi "misasja sa ajad?" aga noh jah, norrakate loogika.
Ahjaa.. nali oli veel selline. Mina sõin hapuoblikaid (okei, ma ei tea kas need on päris need, aga mina neid nii kutsun) ja ütlesin siis Elendile ja Kristianile et "no proovige ka, need on jumala head!" aga nemad mind ju ei uskunud. Arvasid, et ma tahan neile mingit mürki sisse sööta või midagi. Pärast kõndisime edasi, Kristian leidis sitaseene ja ütles mulle et "kista, you must try this one, it's delicious!"
Igatahes lõpuks leidsime tee metsast välja, teiste juurde. Kuigi minuarust me läksime väga valele poole, aga noh jah.
Siis alustasime teed tagasi kooli. Ja üks mu klassiõde kukkus selles mudas. Ta oli üleni lihtsalt nii mudane! Kaasaarvatud tema lumivalge jope. Vähemalt ta ise ka naeris selle üle ja ütles, et varem või hiljem keegi pidigi kukkuma.
Koolis istusime korraks veel klassis, aga siis saatis õpetaja meid koju.
Mina käisin šoppamas. Ostsin omale selle kampsuni, mida ma paar päeva varem olin näinud. Ohh.. mulle ikka niiiiii meeldib see kampsun, see on niii ilus ja soe ja mõnus!
Siis tulin bussiga koju. Bussijuht oli jälle see tore, kes mulle kogu aeg naeratab. Täna küsis ta minu käest inglise keeles, kuidas mul läheb ja ma ütlesin norra keeles et hästi.
Kodus olin poolunes ja midagi tarka ei teinud. Lõpuks sai õhtusööki. Alguses pidime minema õue sööma, sest nii ilus ilm oli. Aga siis oli seal nii palju vapse, et me jäime siiski sisse. (Mona nimelt kardab vapse väga väga väga)
Pärast õhtusööki läksid Mona ja Gunnar pihlakaid korjama, sest Mona teeb nendest väga väga head moosi! Ta homme hakkabki seda tegema, sest tal on vaba päev. Vist homme (või ülehomme) küpsetame ka šokolaadikooki. JEEEEEHUUU :)
Siis rääkisin vahepeal Paula ja korraks ka Hennuga Skypes ja siis läksin telekat vaatama. Idol oli ju täna jälle! See oli siis see "teatrivoor" mis oli päris äge! Mul on juba oma lemmik olemas, ALF!!! Ta laulab lihtsalt niiii hästi, ausalt!
Siis vaatasime veel mingit seriaali ja äkki tuli mul meelde, et ma ei ole täna veel postitanud. Niiet kahjuks jäin jälle hiljaks. Üritan siiski järgmistel päevadel jõuda enda kella järgi enne üheksat, ehk siis enne kümmet! :)
Aga olge tublid, minul on homme matemaatikas kontrolltöö.. ja siis pean minema ja vaktsiini saama!! :)

-kista.

No comments: