Tuesday, September 13, 2011

palun vabandust,

aga ma lihtsalt unustasin eile kirjutada.
Pøhimøtteliselt oli påris tavaline påev, va see, et ma ei pidanud esimesse tundi minema ja sain seepårast tund aega kauem magada. Nimels kåisin seal vaktsiinikontoris vms ja tådi vaatas mu selle punase laigu üle ja ütles, et køik on korras vøin minna.
Kuna pank oli kinni siis panka ma ei saanud veel, niisiis jalutasin kooli.
Koolis midagi våga huvitavat ei toimunud, køik ikka nagu alati. Ja siid pidin minema ja rååkima Liv KAriniga, et oma uus tunniplaan saada. Tema aga oli selle åraunustanud niiet leppisime kokku uue aja. Homme hommikul esimese tunni ajal.
Siis låksin viimasesse tundi ning pårast seda koju.
Kodus vaatasin niisama ringi, tsillisin telekas ja siis løpuks sai øhtusøøki. Magushapu kana riisiga.. MM KUI HEAAA.. ausalt, lihtsalt parim søøk ever nagu! :)
Ja siis søime veel minu ja bestemori tehtud banaanikooki, mis on muidugi ka våga våga hea.
Ja siis Gunnar ütles mulle, et Trøndelagis on ebaviisakas süüa koogi keskmist osa.. Eriti neid kaunistusi. Ma løpuks ei saanudki teada, kas ta tegi nalja vøi oli påris tøsine. Ise ta neid søi ja siis ütles, et "mina vøin, ma pole Trøndelagist".. ja nad kutsuvad seda koogi keskmist ringi "Trøndelag-sirkel" vms.. naljakas.
pårast øhtusøøki rååkisin oma perega juttu. Karl pidas sünnipåeva ju! Nåitasid mulle seda ilusat kohupiimakooki ka (minu kook on ikka ilusam ja ma vabandan, et ma sellest ikka pole veel pilti üles pannud!) ja siis niisama tsillisid ringi seal majas.
Siis vaatasin filmi ja løpuks låksin suurde tuppa, et 71 kraadi pøhja vaadata. See on see saade, kus on mingi grupp inimesi, kes låhevad påris løuna Norrast påris pøhja. Iga nådal låheb üks vålja. Minu lemmik on Håvard, kes ønneks eile vålja ei låinud kuigi ega palju puudu ka ei jåånud, sest ta ei saa oma üht kått ølast kørgemale tøsta ja vøistlus oli, et kes suudab kauem vaid kåtega end kinni hoides üleval rippuda.. Aga ta ei låinud koju ja ma olin ainult ønnelik selle üle.
Pårast seda olin niiii våsinud lihtsalt! Kåisin pesemas ja jåin kohe magama. Hea uni oli..
(praegu istun poliitika tunnis ja arutame labour party teemasid)

-kista.

1 comment:

Hanna Helena said...

Sellepärast sul nii vigased tähed ongi, et sa kooli arvutiga kirjutad :P.