Friday, September 23, 2011

Ja koolinädal on läbi!!

Hommikul oli nii hea ärgata, sest ma teadsin kohe kindlalt, et täna on reede! Ja köögis tegime Monaga veel Friday-wave'i kaa!! :)
Kooli jõudsin väga vara, ses Gunnar viskas mu kooli lähedale ära nii et uksest astusin sisse umbes kolmveerand kaheksa. Otsustasin siis oma kapi lõpuks ära vahetada. Nimelt mulle ei meeldinud mu vana kapp, sest see oli liiga madalal ja sinna oli ebamugav midagi sisse panna või välja võtta. Nii et kolisin oma kapi kooli kõige kaugemasse nurka ja normaalsele kõrgusele. Mulle väga meeldib.
Siis läksin kolmandale korrusele, kus minu andmete kohaselt tund pidi toimuma. Kedagi teist seal ei olnud. Vaatasin igaks juhuks internetist, et kas õpetaja on midagi kirjutanud äkki, aga ei olnud. Nii et otsustasin igaks juhuks alla minna ja küsida kellegi käest. Siiski, trepi juures nägin oma klassiõde kes mulle ütles, et vaatame filmi suures auditooriumis. Okei, tore! :)
Ehk siis esimesed kaks tundi vaatasin Beowulfi. Selle käima saamisega oli täiega jama, sest keegi ei osanud seda puutetundlikku "pulti" kasutada ja siis kõik kes seda kasutama läksid kõigepealt kustutasid saalist tuled ära või panid nad just põlema. Väga naljakas oli.
Mina magasin selle kahe tunni ajal. Või päris kaks tundi ei maganud aga umbes 45 minutit magasin ja ülejäänud filmi olin poolunes, sest ma olin seda näinud.
Mis oli naljakas oli see, et õpetaja oli ostnud umbes 8 pakki popcorni, niiet enne filmi tehti need veel mikrolaineahjudes soojaks.. või valmis. (Nimelt meil on kohviku juures kolm mikrokat, et lõunapausi ajal oma saia soojaks teha kui tahtmist on.. naljakas. Ja tasuta ketšupit saab ka sealt!)
Nii me siis istusime ja vaatasime filmi ja sõime popcorni. Pärast filmi ütles õpetaja, et minge kiiresti ära enne, kui ma teid popcorni koristama panen nii et kõik õpilased jooksid välja.
Siis oli mul matemaatika, kus me niisama ülesandeid lahendasime ja uut osa võtsime.
Ajaloo tunnis võisin ma arvutis olla. Ma lugesin veel raamatut ja õppisin norra keelt. Palju asju ühe tunni jooksul!
Siis oli ühiskonnageograafia, kus ma küsimustele üritasin vastata. Isegi ära suutsin vastata esimesed kolm (samal ajal, kui teised kõik 13 jõudsid vastata!!) aga mul on lihtsalt miljon korda raskem neid lugeda ja aru saada kui teistel. Ilmselgelt.
viimane tund pidi olema sotsioloogia, aga ma küsisin õpetajalt, et kas see on väga paha kui ma puudun sest ma teadsin, et neil peaks test olema. Õpetaja ütles, et "meil on väga suur ja raske test, mida sul on täiesti võimatu täita. Nii et mine aga koju!" nii et kõndisin kesklinna. Täna vihma ei sadanud, aga tuuline oli!
Läksin siis bussile ja tulin koju.
Kodus sättisin veel oma tuba, vahetasin riided ning vaatasin siis Narnia teist osa, koos Emmaga. Siis tuli vanaisa oma elukaaslasega külla ning sõime õhtust. Meie saime Emmaga pitsat!! MM KUI HEAA!! Kodutehtud pitsa oli, juustu, ketšupi ja singiga. Niiii heaa!
Pärast vaatasime filmi lõpuni. Oli tore.
Siis rääkisin Paulaga Skypes. naersime ja panime tühja.. Ning lõpuks rääkisin veel ema ja isaga Skypes. Polnudki ammu rääkinud.
Nüüd lendan unemaale, sest ma olen niiii vässu!
Olge tublid,

-kista.

No comments: