Tuesday, September 27, 2011

Rahulik

Ei olnud mingit tahtmist kooli minna, sest ma teadsin, et esimene tund on matemaatika. Oh well, kooli siiski pidi minema ju. Nii ma siis läksin.. ja astusin rahulikult matemaatikale otsa. Ja mis välja tuli? Matemaatikas võtsime uut osa: need võrdused ja suurem/väiksem jne. Ühesõnaga.. ma kirjutasin hääästi aeeglaselt, et võimalikult kaua ülesandeid teha, sest muidu oleks õpetaja mulle lisaülesandeid andnud, neid ma ju ometi ei tahtnud. Tegin siis aeglaselt oma asjad ära ja elu oli ilus.
Siis oli meil kaks sotsioloogiat, kus vaatasime filmi, mis oli saksa keeles ja norra keelsete subtiitritega. Kes seda näinud on? "Die Welle".. väga hea film oli.. oleks arvatavsti veel parem olnud, kui ma oleks reaalselt aru saanud, millest nad räägivad. Vahel sain aru.. enamuses siiski mitte.
Prantsuse keele tunnis tegime niisama harjutusi ja rääkisime, ning saime teada, mille peale töö tuleb neljapäeval. Mingid verbid, pole hullu. Ma ainult ei tea, kas ainult olevikus või tulevikus ja minevikus ka.. ei ole kindel selles maaaa-aaaa-aaa..
Siis oli meil norra keel. Enne norra keele tundi tahtis minu õpetaja minuga veidi rääkida, mis saaks mul selle vastu olla. Ühesõnaga ta pakkus välja, et mõnel korral nädalas saaks ta teha mulle eraldi norra keele tunni nagu. Et õpetaks mulle, ma olin muidugi kohe nõus! Homsest alustame, nii et ma väga ootan juba. Ehk saab veel kiiremini selle keele siis selgeks ka, mul on juba kopp ees, et ma midagi väga öelda ei oska :)
Igatahes norra keele tunnis rääkisid nad homsest suurest tööst. Mina lugesin raamatut. Jälle. Varsti saab LotRi teine osa läbi (nädalavahetusel seda siiski lõpetada ei suutnud, sest külalised olid) ja siis kohe kolmanda kallale.
Ühesõnaga pärast kooli läksin jala kesklinna (raamatukogu omasse) ja siis ootasin seal kümmekond minutit bussi. Vihma sadas. Tuuline oli ka. Kohe üldse ei olnud hea ilm. Üks mu klassikaaslane tegi täna nalja, et "Oi, me oleme Bergenis vist". Kõik naersid.
igatahes siis bussile ja bussiga koju. Ostsin bussipileti ka. Täna oli tore bussijuht. Vahel ei ole tore, vahel on veider.
Aga koju jõudes rääkisime Monaga niisama, kuni süüa sai. Õppisin veits norra keelt ka veel! Ja leppisime kokku, et ta viib mu homme kooli.
Siis sõime õhtust, ja istusime ja rääkisime.
Pärast õhtusööki lugesin veidi veel raamatut ning siis rääkisin Maarja-Liisiga juttu, kuni Laura Sypesse tuli, sest siis rääkisime temaga.. ja tegime nalja. Või pigem mina tegin nalja ja tema vihastas mu lollide naljade peale.
Pärast rääkisin vanematega ning siis veel korraks Jüriga. Nüüd kirjutan Teksterisse oma esimest artiklit (eesti.tekster.eu) ning siis võite kõik seda lugema minna ja selle eest veidi raha maksta, et lõpuks mina raha saaks ;)
head ööd,

-kista.

No comments: