Monday, September 19, 2011

Tore esmaspäev.

Hommikul vaatasin kella kell 6.15 ja siis olin niii õnnelik kui avastasin, et ma saan veel 30 minutit magada! Nii ma siis veel magasin, kuni kell helises ja ma siiski ärkama pidin.
Mona ütles, et ma ootasin esmaspäeva aga ma ise seda ei mäletanud.. hommikul tuli meelde, et ootasin seda seepärast, et esimene tund oli inglise keel! Mulle meeldivad inglise keele tunnid.. ma saan aru, mis toimub!
Igatahes täna oli selline rahulik tund, istusime ja rääkisime ja lugesime ja arutasime. Midagi väga töökat ei teinud. Homme saame oma kõned kätte (pidime alguses täna saama, aga õpetajal oli nende alla laadimisega mingi probleem, sest itslearning (nagu e-kool umbestäpselt) paneb pange vms.
Ülejäänud päev möödus toredalt. Norra keele tunnis naersime õpetaja üle veits (ta nagu hea sõpa siin), sest üks mu klassivend näitas ta näo peale laseriga kogu aeg, kui ta rääkis. Tundus nii 6 klass! :D Aga igatahes nalja sai. Enne tundi joonistasid mu klassivennad mõlemad tahvlid täis, niiet õpetaja nägi kurja vaeva, et seda kõike maha saada. Seal oli mingi kala Frida ja mingi deaakon ja ma ei tea mis asju veel. Naljakas.
Lõunapausi ajal istusime oma klassiõdedega koos ja rääkisime niisama. Kuna ma täna unustasin oma raamatu koju, siis läksin raamatukokku, istusin maha ja lugesin sellest hiiglaslikust raamatust (LotR kõik ühes) seda, mis mul pooleli jäi. Tore oli.
Prantsuse keele tunnis rääkisime saksamaast, sest Jessica tegi presentatsiooni.. jagas haribo kummikomme ka!
Mina pean oma presentatsiooni tegema homme, Tartust. tuleb tore tore tore :)
Matemaatikas õppisime GeoGebra kasutama.. samfunnsgeografis (ühiskonnageograafia) kuulasime presentatsioone. Naljakas oli..
Siis läksin bussiga kesklinna, et šoppama minna. Oli paari asja vaja. Mõtlesin, et mul läheb umbes tund aega nii et jõuan ilusti bussile. Mingeid riideesemeid ei leidnud (mõtlesin kogu aeg et - oh võiks selle osta.. ah ei, siiski mitte) nii ma siis ei ostnudki mitte midagi. Aga siiski- pean oma 100NOK ära kulutama H&Mis, mõttetu oleks raisku lasta. Nii et kunagi pean sealt ikkagi midagi leidma.
Ja siis jooksin bussipeatusesse.. Passisin seal nii 5 min ja siis avastasin, et mingi uus bussiplaan on tekkinud ja see buss, millega ma koju oleksin pidanud saama lihtsalt ei sõida enam. Või noh.. sõidab siis, kui see tellida. Veits haige? JAA! Niiet ma siis helistasin isale aga ta ütles, et ta ei saa enne järele tulla, kui ema on jalutamast tagasi. Niiet ma ootasin veel tund aega ning siis tuli Mona ja korjas mu üles.
Siis tulin koju.. ma olin lihtsalt niii väsinud, reaalselt! Nii haige oli olla. Aga ma pidin oma prantsuse keele presentatsiooni ära tegema, niiet ma siis tegin seda. Tegin ja tegin ja lõpuks sain valmis. Võttis umbes tund aega aega.
Lõpetasin selle täpselt enne seda, kui 71°nord algas. Niiet ma jõudsin selleks ilusti teleka ette ja enne jõudsin selle presentatsiooni veel vanematele ka näidata. Tore tore tore.
71°nord on täna täiega huvitav. Ma loodan, et Super Mario koju ei lähe! .. ja loodan, et see vana tädi läheb, kes ise oma kotti ei jaksa kanda.
Igatahes..
Vahepeal tegi Mona mulle võileiba. või snäkileiba.. See on siis selline: snäkileib, juust, kaviar (tuubist) ja porrulauk. Ja see on lihtsalt nii niii niiiii hea! ausalt! Väga väga hea asiii!

Nii.. täna käisin läbi vist pea kõik poed terves selles suures kaubanduskeskuses.. ja nüüd ma sinna enam ära ei eksi! Ausalt! Ja isegi H&M'st sain täna korralikult aru!
Ainuke asi, mis mind segadusse ajab on see, et kui lähed Vero Modasse sisse, siis tuled Jack&Jones'ist välja. haha.. naljakas.
Igatahes,
mina vaatan nüüd 71°Nord'i lõpuni ja siis lähen loen raamatut ning keeran magama. Sest ma olen lihtsalt nii väsinud, et te ei kujuta ette!
Olge tublid,

-kista.

No comments: