Tuesday, September 20, 2011

Väsinud

Täna oli lühem päev kui eile, aga siiski liiga pikk.
Hommikul Gunnar viis mu kooli. Esimene tund oli matemaatika- tahtsin seal magama jääda. Lihtsalt selline uni oli peal! Siis oli meil inglise keel, kus me ikkaveel ei saanud oma kõnesid kätte, sest õpetajal on mingi probleem nende lugemisega. Saime uue ülesande: kirjutada artikkel teemal "Fascinating Fantasy".. ehk siis miks inimestele fantaasiaromaanid/filmid meeldivad. Ohh okei! Alustasin juba.. aga siis jooksis juhe kokku. Õnneks sai tund läbi. Selle tähtaeg on alles järgmise nädala alguses nagunii, nii et mul on aega seda kirjutada küll!
Sotsioloogia tunnis googeldasin konservatismi ja sotsialismi. Prantsuse keele tunnis rääkisin Tartust. Inglise keeles küll, aga siiski. Mu õpetaja tahab nüüd täiega Tartu minna, ütles, et see on nii ilus linn! ME LIKEY!
Ajaloo tunnis ei teinud ma midagi, sest ma ei saanud isegi aru, mida teised tegid. Ainult kirjutasid ja seletasid midagi väga kiiresti. Õpetaja lubas mul ainukesena arvutis olla. Veider oli, aga.. meh. Vahet pole!
Ahjaa.. söögivahetunnil istusin raamatukogus ja lugesin raamatut. Sotsiaalne inimene nagu ma olen! :)
Pärast kooli kõndisin jala kesklinna, hüppasin kiirelt poest läbi ja siis bussile ja koju. Kui koju jõudsin, läks Gunnar just koeraga jalutama ja Emma L. tuli täiega kurva näoga ukse juurest tagasi- nimelt uks oli lukus ja tal polnud võtit. Mina siis, like a boss, võtsin oma ilusa norra lippudega võtme välja ja keerasin ukse lukust lahti. Wiii! Saime tuppa!
Kodus lugesin raamatut, õppisin norra keelt ja tegin oma prantsuse keele kodutööd. Nimelt mul on iga neljapäev tunnikontroll.. ja kuna ma veits tumba seal prantsuse keeles olen (no teised on kõigest õppinud seda 5 aastat ja mina 1) siis õpetaja teeb mulle eraldi tunnikontrolle. Ehk siis annab iga nädal 3 sõna, mille käänamise ma ära pean õppima. Olevik, minevik jaaniiedasi. Okei, pole nagu väga raske :)
Õhtusöögiks olid kartulid pihvidega. Väga hea.. avastasin jälle, et ma söön liiga kiiresti. Õhtusöögilauas tegime veel mingeid nalju salvrätikutega. Veider.
Ja siis leppisime kokku, et pärast seda, kui Tromsost tagasi oleme räägime vaid norra keeles. Ma isegi ei taha teada, mis siis saama hakkab, aga.. pole midagi parata. Peab alustama ju kunagi!
Siis vaatasime Monaga korraks telekat, aga kuna sealt midagi ei tulnud siis tulin oma tuppa veel norra keelt õppima. Peamiselt lugesin õpikut, töövihikut ei täitnud väga täna. Homme koolis jõuan! :)
Jüri täna Skypesse ei saanud, see jättis oma läpaka laadija kooli. Nii et skaipida ka täna ei saanud Jüriga. Kahju-kahju.
Ootan juba nädalavahetust, sest siis tulevad sugulased küla. Või noh.. vanaisa tuleb oma sõbratariga. Ja selle sõbratari poeg tuleb ka. Ta elab Trondheimis muidu..
Homme tuleb jälle väsitav päev. Õnneks pole see nii pikk kui eile. Aga õhtul ju kooriprooovi! Ootan juba väga väga!

Kell on juba palju (jah, pool kümme) nii et mina hakkan magama minema. Loen veel LotRi ja siis magan sügavalt. Tegin omale patsid ka täna, niiet homme peaksid ilusad lokid olema.
Täna ei tundnud ennast peeglisse vaadates ära, sest mu juuksed on kuidagi liiga tumedad. Paari pesu pärast lähevad oranšimaks tagasi.. ma loodan vähemalt.

Täna oli ilus ilm ka. Päike paistis ja vihma vaid tibutas korraks. Ehk jõuan mingipäev (arvatavasti nädalavahetusel) pildistama ka veel. Pole nagu ammu käinud! Viimati kui pildistama tahtsin minna avasasin, et mu fotoka aku on tühi.
Olge tublid,

-kista.

No comments: