Saturday, September 17, 2011

Eleegia

Hommikul ärkasin kell 8.30, et vesus käia. Mona vaatas mulle juba üllatusega otsa, et miks ma nii vara üleval olen. Ütles mulle tere hommikust ja mina vist vastasin talle vaid "mhmh".. Ja siis ta juba hakkas naerma. Mina loivasin voodisse magama tagasi. Hiljem ütlesid nad mulle, et ma olen nii Erika moodi (mu vanem õde siin, kes Trondheimis koolis käib).
Igatahes lõpuks ärkasin vist nii 11 ajal. Selle peale Mona ütles, et see o juba normaalne aeg, millal ärgata. Minu jaoks. Sõin hommikust ja viisin pesemist vajavad asjad alla, panin riidesse ning siis läksime Monaga linnapeale. Šoppama..
Kõigepealt käisin raamatukogus ja viisin oma raamatu tagasi, mille ma juba umbestäpselt 3 nädalat tagasi tegelikult lõpetasin.
Siis läksime sinna suurde kaubanduskeskusesse, kus ma enam nii väga ära ei eksi. Nüüd saan juba aru, kus on mis ja kus ma seal olen, kui ma liigelda tahan. Kuigi täna suutsin siiski sinna ära eksida.
Nimelt.. Selle poe H&M on lihtsalt niii niii niiiii suur, et ma eksisin ära sinna. Ma reaalselt ei saanud enam aru, kus see kassa on. Igatahes ma väga midagi sealt ei ostnud, vaid sukapüksid, mida mul vaja oli. Ja siis maksin ja tädi annab mulle tšeki ja ütleb midagi norra keeles. Ainuke millest ma aru sain oli "ostma, 50NOK". ahah.. küsisin siis inglise keeles üle, et mis ta ütles. Ta seletas, et selle tšeki alusel saan järgmisel korral H&Mist ostes 50NOKi alla. kas pole mitte tore?
Igatahes siin on kogu aeg mingid allahindlused.. või siis "kolm kahe hinnaga!" või midagi sellist noh. Kogu aeg lihtsalt. Veider.
Ja siis käisin veel teises poes kiirelt, et vaadata, palju seal põlvikud maksavad. Kuna nad olid 30NOKi odavamad siis ostsin nad sealt ära. Jehuu! :)
Siis käisime toidupoes.. ma leidsin omale juuksevärvi. Nii odava kui sain.. ja isegi suht minu värv on vist. Vähemalt ma loodan nii. Ehk tuleb midagi head sellest välja..
Siis tulime koju. Kodus ma midagi väga tarka ei teinud. Rääkisime juttu ja mulle üritati norra keelt õpetada jaaniiedasi.
Mingiaeg vaatasin Emma L.'iga "the Lion King"'i. Ma ei mäletanudki, et ta niii nii niii hea oli! Kuna ma lubasin Monale, et vaatan seda norra keeles siis nii ma tegingi. Veider oli vaadata. Aru sain ainult lühematest lausetest.. Väga veider.
Siis sõime õhtust. Bestemor oli ka meie juures. Väga väga väga hea õhtusöök oli, aga see on siin alati nii :)
Siis lugesin raamatut, vaatasin filmi ja nüüd lendan magama. Veeel enne loen veits. Homme kavatsen vähem magada kui täna. Ehk õnnestub.

-kista.

2 comments:

Helena said...

Tulen sulle külla ja tahan ka H&Mi,see nii eksootika!!:D

Unknown said...

lähme-lähme :D jõua enne siia :D!!! :D