Monday, November 21, 2011

Ein farfar i livet

esmaspäev on kohutavalt kiirelt möödunud- arvatavasti seepärast, et ma niii väga juba homset ootan!
Hommiku ärkamisega polnud mingit probleemi. Mona viskas mu peaaegu kooli juurde (pidin 10min jalutama, mis on normaalne) ja siis jõudsin kooli. Esimene tund oli inglise keel, kus me jälle Ingridiga nalja tegime ja mitte just väga aru ei saanud, mis ümberringi toimus. See-selleks.
Siiis oli meil sotsioloogia- õpetajat ei olnud. Me nagunii filmisime dokumentaali, niiet... no nii me siis filmisime. Siis oli meil... norra keel! Vaatasime filmi- tüüpiline norrakas. Veits ei saanud naerda siis (ma isegi sain naljadest aru enamikus.. või vähemalt mis teema oli) niiet väga tore oli. Lõunapausi ajal rääkisid teised Justin Bieberist (nagu tavaliselt) aga siiis lampi suusatamisest ja Petter Northugist (nad siin kõik tema suured armastajad, as ta on siit pärit ju). Ja siis mu kaks klassiõde otsustasid Justin Bieberile tweetida, (originaalset midagi muidugi) et kuit a vaatab suustamist siis ta peab tema poolt olema jnejne.. tema tweet lõpuks? "@justinbieber Do you know the epic norwegian?"
selline pokerface. Lithsalt pool söögivahetundi naersime seda- ebareaalne.
Siis oli meil prantsuse keel, mis ära jäi, sest õpetaja olihaige. Pärast seda oli matemaatika, kus meil oli asendusõpetaja sest õige õpetaja oli haige.. viimane tund oli ühiskonnageograafia kus me vaatasime saamidest filmi. Väga äge oli! Nende keel oli nii sarnande soome keelele aga nii erinevev eesti keelele. Väga veider.
Siis tulin bussiga koju ning kodus lõpetasin HP neljanda osa ning alustasin viiendat. Sõime õhtust- sokolaadikoooki ka, mis vanaema tegi! Niii hea!
siis hakkasin aga oma jõulukinkidega majandama- jõulud suruvad peale ja ma pole pmts isegi mitte veel alustanud. Niiet mul läheb väga kiireks- liiga suur projekt, aga ma pean ta ära tegema! Ja peale selle pean veel raamatut ka kirjutama. Aga täna tahan vara magama minna, et homne kiiremini tuleks. Ootan niiii väga juba, et saaks Trondheimi minnna!
Praegu lähen pesema, kirjutama, lugema ja magama.
Olge tublid,
Eriti lühike täna,

-kista.

No comments: