Thursday, November 24, 2011

Tupperware-party!

Hommikul ärkasin kell pool 8, kui kuulsin et kõik on köögis. Esimese reaktsioonina olin paanikas, et ma olen sisse maganud ju! Ja siis äkki avastasin, et mul ju pole täna kooli, niiet magasin rahulikult edasi.
Kui ma lõpuks ärkasin siis lõpetasin oma eile õhtul alustatud koogi ning tegin ka šokolaadikoogi valmis. Kui too viimane ahjus oli käisin koeraga jalutamas.. ja ausaltöeldes nägin välja nagu viimane pomš kui ma seda tegin- dressid, põlvikud, kummikud, suur pusa, müts ja nahktagi. oh well. not a single fuck was given.
Tulin koju ning kaunistasin oma juustukoogi ära (lõpptulemuse pilti näete eelmises postituses) ning siis lihtsalt tsillisin, pikendasin oma romaani ning lugesin veidi raamatut.
Teised tulid koju kella kahe ajal või veidi pärast seda. Ma pidin ka õhtusööki tegema, mis sai valmis kella viieks- kartuli-kanavorm. Väga hea oli! Kui välja arvata see, et kartulid ei olnud väga keenud, aga kana maitses imehästi!
Siis koristasime ja sättisime kõik Tupperware peoks valmis. Vaatasin kell kuus the Big Bang Theory't ning siis vahetasin riided.
Tupperware esitlus algas kell pool kaheksa. Meil oli umbes 5 külalist ja 2 esitlejat. Väga tore oli! Lappasin seda ajakirja ja suht oli kogu aeg mingi- a mul on see kodus.. a mul on see ka.. ja see...Miks meil nii palju Tupperware asju on???? AHHH??
Pärast esitlust rääkisin emme ja issiga skypes ning avastasin, et Veerpalu poeg käib suht mulle lähedal koolis (sama maakond) niiet päris äge!!
Pärast skype'i istusin ema ja isaga ja lihtsalt rääkisime kõigest ja kõigist. Tore..

Pean veel mainima, et minu tehtud kook (eelmises postituses pildid) on lihtsalt superhüper maitsev! Ausalt, see on üks parimatest ever. Lihtsalt see kõik sidrun ja tarretis peal ja kõikkõikkõik- nii hea!

Ootan väga homset, sest Ben tuleb mulle külla ja see tuleb lihtsalt parim päev ever! Ei jõua ära oodata, millal me juba koos soppama lähme!
Ja laupäeval tuleb Ana siiiiia!!!!!
Parim nädal, lihtsalt parim!
Olge tublid,

-kista.

No comments: