Friday, November 4, 2011

Viimaks jälle reeede!!

Täna on terve päeva olnud mingi jõuluteema. Kõik algas pärast kehalist, kui koolitrepil nägime Julebrusi vedelemas ja ma küsisin, et misasi see veel on.Bodil siis seletas mulle, et see on limonaad ja väga paljud (ehk enamikud joogitootjad Norras) toodavad seda jõulude ajal (enamast detsembris, aga mõned juba alustavad enne, nagu praegu on see juba poodides) ja see on siis mõeldud alaealistele, kes ei saa veel "jõuluõlut" osta. Väga äge!! Niiet esimesel detsembril hakkavad seda kõik siis jooma, lubasin ka seda teha. Niii et ootan väga, et seda esimesel detsembril koolis juua saaks. Väga äge!! Norra läheb iga päevaga aina ägedamaks!

Ühesõnaga esimesed kaks tundi olid kehalised, kus alguses istusme klassis nagu ikka ja rääkisime ja vaatasime videoid ning siis läksime saali korvpalli mängima. Päris naljakas oli! Tüdrukutest sai kaks tiimi ja postest kaks tiimi ja nii me siis mängisime. Tüdrukute võitja (meie tiiim!!!) läks vastastikku poiste võitjaga ja siis pidime võidu viskama korvi juures nii kaua, kuni esimene tiim 10 korvi täis saab. Kujutate ette, MEIE VÕITSIME!!! See oli lihtsalt niiii äge!!
Nii et terve kehalise tund oli väga tore ja tore ja tore.
Siis oli meil matemaatika, kus ma isegi aru sain, mis toimus. Pärast matemaatikat sõime lõunat ja naersime niisama. Neljas tund oli ajalugu, kus ma siis oma romaani jälle pikemaks kirjutasin. Miks seal? Sest teised parandasid oma esseesid vms, nii et mul ei olnud väga midagi muud teha.
Ühiskonnageograafias vastasime jälle mingitele küsimustele, nii et väga huvitav ei olnud. Ning viimane tund oli sotsioloogia, kus lõpuks oma saart esitlesime. Kõigile meeldis meie saar kõige rohkem, niiet me "võitsime".
Tulin bussiga koju ning käisin siis Birkiga väljas jalutamas. Hakkasime kodu poole liikuma kui ta äkki niutsuma hakkas ning üht esimest käppa lonkama hakkas. Ma ei saanud üldse aru mis toimus ja täiega ehmusin. Mõtlesin, et äkki ma tegin midagi valesti, aga vist siiski on kõik korras. Ta vist astus lihtsalt millelegi otsa, kuigi ma väga ei näinud seal midagi. Aga loodame, et kõik on korras :)
Siis sõime õhtust- pitsat nagu reedeti ikka! Vanaema oli ka siin, niiet istusime ja rääkisime juttu. Midagi väga tarka siiski mitte. Lihtsalt niisama.
Siis rääkisin paulaga Skypes.
nüüd kirjutan veel veidi oma romaani edasi ja siis loen harry potterit ning lähen magama. Kuna ma täna nii väsinud olen on uni vaid teretulnud. Peale selle saan homme kaua magada!!

Üks uudis on mul teile veel: nimelt mõtlesin juba enne, et mida ma küll oma sünnipäeval teen, sinna vaid kuu aega ju jäänud! Ja jäin selle juurde, et kutsun lihtsalt parimad sõbrannad ja teen õhtusöögi või midagi, ei midagi väga fancyt ega midagi, lihtsalt. Et oleks tore koos olla ja kõik oleksid rahul.
Täna siis istusin rahulikult tunnis kui äkki vaatasin, et üks mu klassivend on kutsunud mind mingile peole. (FBs muidugi) "Black Party" selles samas peomajas, kus meil just Halloweenipidu oli. dresscode on black, ehk kõigil vaid mustad asjad seljas, päris äge. Vaatasin siis millal? 3. detsember!!!! JEEEHHUUUU!! Nii et mul on sünnipäeval pidu.. Mitte sünnipäevapidu vaid sünnipäeval pidu, mis on väga väga äge!! Nii et nüüüd ma juba väga ootan sünnipäeva. Sest plaan on järgmine: kutsun parimad sõbrannad enda juurde sööma, siis sätime peoks ja siis lähme ja paneme pidu :) Ja seekord pidid head DJd ka olema (mitte, et ma neil mingit vahet teeks) aga DJ Threesome nagu ma lugesin. Seal mingi 3 kutti kellel kõigil veidi erinev muusikamaitse, niiet kui nad koos muusikat valivad on see lihtsalt super. Ootan! :)


Lisasin teile pildi erinevatest julebrus'idest. See mis seal kõige keskel on on vist kõige populaarsem (vähemalt siin küll) ja mina lubasin ka selle 4packi osta ja siis seda koolis juua esimesel detsembril. Ja ka vean siis kaamera kaasa, et pilti teha :)



Olge tublid,

-kista.

No comments: