Tuesday, November 29, 2011

Esmaspäev

... oli väga veniv ja veidi liiga masendav. Aga vähemalt ühiskonnageograafia topelttund jäi ära- parim!
Esimene tund oli inglise keel. Noh kõik oli korras, kui õpetaja äkki ütles et "noh Krista, tule ja räägi siis Eesti-Vene suhetest" ma olin nagu "minge metsa ma unustasin" väga hull! Ma olin totaalselt unustanud, et lubasin sellest räääkida, niiet panin mingit tühja teksti ja vastasin küsimustele. Aga teised ei saanud arugi, et ma polnud ette valmistunud- asi on vist selles, et ma olen nendest eesti-vene suhetest siin juba päris palju pidanud patrama, niiet ma enam-vähem teadsin mis neid huvitaks. Sobis.
Mis mind üllatas oli see, et päris paljud tegelikult ei teadnudki, mida see "Soviet Union" endast kujutas, mis see oli, kaua see kestis ja... no miks see inimestele ei meeldi. Ise koguvad raha Narva jaoks!
Ka ei teadnud nad, et eestis nii palju venelasi on ja et nad meile just väga ei meeldi. Väga veider. Aga nüüd nad teavad ja võivad rahuliku südamega Narva jaoks raha edasi koguda (250NOK=500EEK=32€ - mina andsin ka oma osa ikka!)
Siis oli meil... um... sotsioloogia! Masendavalt igav tund- meie õpetaja (kes on ka pr. keele õpetaja) on ikka haige, niiet meil oli asendusõpetaja. Kui ma esimese lause kuulsin, mis ta ütles oli mu esimene mõte et "wtf, see kutt küll Tröndelagist pärit pole" ja ei olnudki- Oslo lähedalt hoopis. Kui mitte päris oslost. Niiet ma suudan isegi dialekte eristada- wippee for me!
Ajaloos vaatasime filmi norra ajaloost. Ma jäin magama, Ingrid jäi magama, Reidun jäi magama + veel inimesi, kes meie ees istusid. Pool klassi magas- kõik olid millegipärast nii väsinud. Muusika oli ka muidugi sobiv- unemuusika!
Lõunapausil ei teinud midagi huvitavat- istusime ja sõime, nagu normaalsed inimesed ikka.
Ja siis algas meil SUUUUR PRANTSUSE KEELE TÖÖ! (Halvdagsprøve- poolepäeva kontrolltøø pmts). See kestis 3,5h ja oli masendav. Muidu ei oleks ta nii masendav olnud midagi, kui ta poleks olnud PRANTSUSE KEELES!
Ma ausaltøeldes ei ole nii pro eks. Aga samas- ma vähemalt tegin selle tøø ära ja vøin iseenda üle våga uhke olla.
Pidime siis lugema ja kirjutama. Kirjutama pidime oma unenäost, kui me näeksime unes 17. sajandi Versailles'i lossi. AHAHHAHAhahaha.. masendav. Aga noh.. ma veits tunnen õpetajale kaasa, et ta seda mu lugu lugema peab, sest see on päris, halb.
Selle tööga oli veel selline nali, et mu arvuti ütles üles. TÄNKS HP, ET SA NII HÄID ARVUTEID TOODAD! Ma läksin meganärvi! Lihtsalt see laadija ei laadinud enam ja ma olin nii upset! Nagu mismõttesma pean terve töö KÄSITSI kirjutama? Ega ma mingil koopaajastul ei ela, et pliiatsi ja paberiga kontrolltöid teen (hahaa.. norra elu on külge hakanud liiga palu vist).
Aga koju tulin bussiga.
Terve õhtu kodus väga midagi ei teinud- kirjutasin aga oma novelli, mille lõpetan homme (olen suht kindel, et saan need 50k sõnu täis!!), lugesin raamatut, sõime õhtust ning vaatasime 71° Nord'i! Ma loodan, et Håvard võidab- olen nii tema poolt!
Magama läksin vara.
Öösel tormi ei olnud mis tähendas, et sain rahuliult magada.
Olge tublid,
Lisan teile hiljem ka veel pilte- hakkangi neid tihedamini lisama nüüd siia ka!

-kista.

No comments: